Hoe vaak wassen jullie je BH??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:43

phormicola schreef:
Ik ben lang niet zo schoon op m'n BH's als ik zou moeten zijn, dagje of 5 halen ze makkelijk :j Ik heb overigens nog nooit vieze randjes gezien bij bh's?

Nou, ik heb 1 bh, een zilvere, die word aan de onderkant van je borst gewoon 'donkerder' van het zweet.. die gaat uiteraard als hij dat verschijnsel geeft (dat is dan, als ik gewoon ff veel gezweet heb die dag, dus niet van 5 dagen ofzo :P ) linea recta (schrijf je dat zo? :P ) de wasmasjien in! :Y)

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:46

BBMarin schreef:
phormicola schreef:
Ik ben lang niet zo schoon op m'n BH's als ik zou moeten zijn, dagje of 5 halen ze makkelijk :j Ik heb overigens nog nooit vieze randjes gezien bij bh's?

Nou, ik heb 1 bh, een zilvere, die word aan de onderkant van je borst gewoon 'donkerder' van het zweet.. die gaat uiteraard als hij dat verschijnsel geeft (dat is dan, als ik gewoon ff veel gezweet heb die dag, dus niet van 5 dagen ofzo :P ) linea recta (schrijf je dat zo? :P ) de wasmasjien in! :Y)

Dus je hebt maar 1 bh?

ik was mijn bh om de 2 dagen en hang hem elke dag even te luchten zodat tie nog een dag extra meekan.

BBMarin

Re: Hoe vaak wassen jullie je BH??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:52

Neee ik heb niet maar 1 bh :P maar er is 1 bh, die dat heeft haha

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:02

jeetje ik schrik toch wel een beetje hoor.
ik werk in een lingerie speciaal zaak en zie daar vaak dingen dat ik denk , dat krijg ik zelf zo niet voor elkaar hoor.
inderdaad een week , dat kan echt niet hoor.... dat is niet meer van deze tijd.

ik vind i.p. elke dag een schone aan heel normaal , dan krijg je ook geen last van huidschilfers die verkleurde randen kan veroorzaken.
een tweede keer vind ik nog wel kunnen. doe ik zelf ook regelmatig. dan past de bh toevallig goed onder een bepaalde kleur of zit hij gewoon heel lekker.en dan inderdaad als het niet warm is geweest en je dus niet echt gezweet hebt.

als je hem langer dan 2 dagen draagt ga je toch merken dat het elasthan slechter word omdat het toch word aangetast door de zouten op je huid.
( natuurlijk niet na de eerste keer) en vind het toch minder fris.

het is beter voor je bh om hem elke keer nadat je hem gedragen hebt hem in elk geval uit te spoelen met water ( om de zouten eraf/eruit te spoelen) beter voor de kleur/geur/stof ;)

heb je hem twee dagen gedragen dan lekker wassen met een fijnwasmiddel op dehand of op een zacht programma in de wasmachine

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:18

Elke dag een schone, zeker met dit warme weer, in de winter soms 2 dagen, maar niet langer.

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:19

Nou die van mij gaan ook zo de wasmasjien in hoor! Gewoon met de andere was mee! Maar ik koop geen hele dure bh's ofzo.. maar ze doen het allemaal nog prima hoor :j

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:01

cupcake_x schreef:
Elke dag een verse, vindt ik een beetje logisch...

Ik neem er altijd eentje die over de datum is :j .
Sorry kon het niet laten :').

Ligt aan het weer, met dit weer vrijwel elke dag, anders draag ik ze wel is 2 dagen :) .

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:09

Ik ben blond, maar wat bedoelen jullie met die verkleurde randen? Op je huid, of de bh?

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:09

Op de BH, dus dat hij vies zal zijn... zegmaar :)
Laatst bijgewerkt door BBMarin op 24-07-10 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:10

Op de bh. Als hij wit is dat je bijv. gele randjes krijgt door zweet e.d.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:12

ik draag mijn bh nu vier of vijf dagen omdat ik borstoperatie heb en maar één passende bh heb momenteel. Ben nu al 150 euro aan nieuwe bh's kwijt die telkens snel niet meer passen. Dus hey liever beetje viezer, en heb geen last van randen

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:16

Lesilla, kan je 'm dan niet uitspoelen en dan laten drogen? Denk wel dat 'ie in een avond en nacht de volgende ochtend weer droog is.
Ik snap je probleem wel hoor, maar misschien kan je dat proberen? En als test een andere bh ofzo, om te kijken of ze goed drogen...

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:17

Net zo vaak als mijn onderbroek, elke dag een schone. Lekker fris zeg, je loopt er de hele dag in rond te transpireren. Ik kan me wel voorstellen dat het een hele investering is, maar je hoeft natuurlijk niet in 1 x tig bh's te kopen. Ik heb er een stuk of 12, waarvan 6 sportbeha's en 6 gewone, in de loop van de tijd bij elkaar gespaard.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:18

bo0tjeee schreef:
Lesilla, kan je 'm dan niet uitspoelen en dan laten drogen? Denk wel dat 'ie in een avond en nacht de volgende ochtend weer droog is.
Ik snap je probleem wel hoor, maar misschien kan je dat proberen? En als test een andere bh ofzo, om te kijken of ze goed drogen...

Ja maar het doet pijn zonder bh, zelfs liggend. Dus stel het liefst zo lang mogelijk uit. Als het binnenkort minder pijn doet is het gewoon om de twee dagen.
Ga er nu niet dood van, en niemand zegt dat ik stink. Altans in mijn gezicht :+ :+ :D

En sinds vandaag heb ik trouwens een gaat voor twee uurtjes bh, dus kan ik weer proper zijn vanaf morgen hahaha

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:21

euh.. ik doe elke dag een andre BH aan.. 1 keer gedragen is de wasmachine in

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:22

Wat is er dan allemaal gebeurt als ik vragen mag?
Kan je misschien dan tijdelijk geen sportbh aan? Als je dan slaapt ofzo, biedt dat toch steun en is makkelijker dan een normale bh.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:22

met elke BH doeik 1 dag, en als ik niet veel zweet soms twee dagen. Ik zweet nou eenmaal veel.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:33

Antheman schreef:
Truien gaan in de winter echt niet na 1 dag in de was hoor!

Nee? Hmm nou ik moet er niet aan denken om 2 dagen het zelfde aan te hebben zonder dat het is gewassen :=

Vooruit ik beken, doe enkelt met een rijbroek 2 dagen, omdat ik die niet de hele dag aan heb en het bij de paarden toch al minder fris ruikt over het algemeen :P

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:38

phormicola schreef:
FaberSmid schreef:
Leerzaam topic voor mannen.

Denk je dan ook: "Gadverdamme, dragen sommigen dat ding een hele week?!" :))

Ik vind die opmerking van ik was 'm nooit, is toch een zwarte ook echt geniaal _O-

Wijselijk zwijg ik maar over mijn gedachten, maar een verzameling zou geen overbodige luxe zijn. Bedenkende dat ik minimaal 3 keer per dag doe omkleden.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:15

Biskwie schreef:
Ik draag 1 bh, 1 dag.

ik ook;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:21

Nou ja, misschien helpt het dat ik niet kan zweten :Y) Mijn BH's ruiken zelfs na 5 dagen nog naar m'n heerlijke wasmiddel :j En ik heb ook nog nooit vieze randjes gehad, ook niet bij witte BH's.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:35

Ik heb ze nooit langer aan dan 2 x.
Maar ik zag dat verschillende mensen dure bhs hebben en ze toch in de wasmachine stoppen..

Ik heb zelf van marlies dekkers, kunnen die ook in de wasmachine dan? Want mij is verteld dat je dat echt niet moet doen. Nu was ik het op stand koud, zonder centrifugeren..

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:59

Ik doe ongeveer 3 bh's per week wel...

Dus zeg maar om de dag, als het echt warm is geweest dan gewoon elke dag. Je onderbroek houdt je toch ook geen 7 dagen aan als je niet ziet dat ie vies is??

mag ik hopen tenminste :P :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:06

1 bh 2/3 dagen. Ik heb ook maar 3 echt goed zittende bhs.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:00

2 dagen. Als ik gesport heb gaan ze direct de was in. :)

Phormicola: Iedereen kan zweten, en zweet ook. Dat het misschien direct verdampt, zodat je het niet doorhebt is een ander verhaal. :D