Hmm in het echt ben ik er meestal wel wat beter in.

De procenten kloppen niet, maar ik had ook allemaal fouten(warnings) ed. boven en onder de test staan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

petroushka schreef:phormicola: Nee dat zie ik niet eigenlijk. Bij sommige mensen valt het me wel op dat ze een hele rechte neus hebben of iets dergelijks, maar dat gebruik ik niet als herkenningspunt. Andere mensen beschrijven bekenden dan ook heel anders dan ik. Ach het is wel grappig om elke dag weer kennis met je eigen gezicht te maken!
!
. Klopt die test wel? (het kan evt wel, ik bedoel, niet dat het slecht ging, ik vond het eigenlijk een makkie, ik vond alleen die gespikkelde gezichten lastig)HannahFrouk schreef:Ik wist dat ik goed was in het herkennen van gezichten maar 71 van de 72 gezichten goed is wel heel veel. Klopt die test wel? (het kan evt wel, ik bedoel, niet dat het slecht ging, ik vond het eigenlijk een makkie, ik vond alleen die gespikkelde gezichten lastig)
Ben benieuwd hoe een medebokker scoort, ga even linkje doorsturen.

) en dat ik snel plaatjes onthoud. Ik maak als het ware een foto van dingen die ik zie, en daarom is het voor mij makkelijk te onthouden (ik leer bijvoorbeeld ook heel erg snel).Fiffill schreef:HannahFrouk schreef:Ik wist dat ik goed was in het herkennen van gezichten maar 71 van de 72 gezichten goed is wel heel veel. Klopt die test wel? (het kan evt wel, ik bedoel, niet dat het slecht ging, ik vond het eigenlijk een makkie, ik vond alleen die gespikkelde gezichten lastig)
Ben benieuwd hoe een medebokker scoort, ga even linkje doorsturen.
Ik heb ze alle 72 goed, kennelijk kan het toch.
Ik vond het wel vrij lastig zeker op het laatste, maar ook omdat ik de andere gezichten ging onthouden (buiten de 6 die je moest onthouden).
Wist het echt niet meer. Sleeper schreef:rooszszsz schreef:Van de 72 gezichten heb ik er 62 onthouden, pfffff vond t aan t eind wel lastig......
Ik had dezelfde uitslag. Valt me mee, want irl ben ik super slecht in het onthouden van gezichten