Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Hoppje schreef:Jawel. Dan moeten ze namelijk heel veel werken en jij heel veel naar de wc. Verder spoel je op die manier ook mineralen te snel je lichaam uit.Jij geeft aan dat min. 2 liter water per dag (naast je dagelijkse voeding) helemaal niet goed is. Dit is gewoon onzin, [url]water[/url] kun je gewoon onberperkt drinken. Daar raken je nieren echt niet overbelast door hoor....
Majo schreef:Waardoor je mineralen die je nodig hebt wegspoelt. Water is gezond, maar je moet geen abnormale hoeveelheden drinken zoals 2 liter naast wat je normaal eet en drinkt en dat terwijl je geen dorst hebt (en blijkbaar hebben de mensen in dit topic dat niet anders moesten ze geen moeite doen om te drinken, als je dorst hebt gaat dat vanzelf).Manon_ schreef:Was precies wat ik dus ook dacht, plus wat mijn huisarts zegt. Je nieren moeten dan echt overuren gaan draaien!Minimaal 2 liter water per dag is helemaal niet goed. Je krijgt ook water binnen via voedingsmiddelen etc. Als je teveel water drinkt raken je nieren overbelast.
Manon_ schreef:Hoppje schreef:Jawel. Dan moeten ze namelijk heel veel werken en jij heel veel naar de wc. Verder spoel je op die manier ook mineralen te snel je lichaam uit.Jij geeft aan dat min. 2 liter water per dag (naast je dagelijkse voeding) helemaal niet goed is. Dit is gewoon onzin, [url]water[/url] kun je gewoon onberperkt drinken. Daar raken je nieren echt niet overbelast door hoor....
Begrijp me niet verkeerd.. ik drink elke dag naast mijn eten sowieso een liter water, maar je moet gewoon niet stug 2 liter water éxtra gaan drinken naast wat je normaal al aan voeding en drinken binnen krijgt.
Maar ik drink echt alleen water, meer niet.
_Tara_ schreef:Ik leef anders nog steeds gewoonMaar ik drink echt alleen water, meer niet.

Asyaa schreef:Dat lijkt me redelijk overdreven. Wat te denken van Formule 1 coureurs? Hoeveel denk je dat die drinken tijdens de race? Als je echt dorst hebt, en flink veel zweet, moet je het wel aanvullen.3 liter water per dag kan dodelijk zijn. Dan raakt je zoutspiegel ontregeld.
Is je zoutspiegel weer in orde.
Zijn er geen betere alternatieven om zout binnen te krijgen dan chips? Drop misschien? Daarbij, hoe vaak lees je niet dat we al te veel zout binnen krijgen omdat overal maar zout aan toegevoegd wordt. Ikzelf probeer zo min mogelijk zout te gebruiken, voeg 't eigenlijk nooit ergens aan toe, drink veel water en heb echt nergens last van. Majo schreef:Asyaa schreef:Dat lijkt me redelijk overdreven. Wat te denken van Formule 1 coureurs? Hoeveel denk je dat die drinken tijdens de race? Als je echt dorst hebt, en flink veel zweet, moet je het wel aanvullen.3 liter water per dag kan dodelijk zijn. Dan raakt je zoutspiegel ontregeld.
Enne, veel chips erbij etenIs je zoutspiegel weer in orde.
Majo schreef:Asyaa schreef:Dat lijkt me redelijk overdreven. Wat te denken van Formule 1 coureurs? Hoeveel denk je dat die drinken tijdens de race? Als je echt dorst hebt, en flink veel zweet, moet je het wel aanvullen.3 liter water per dag kan dodelijk zijn. Dan raakt je zoutspiegel ontregeld.
Enne, veel chips erbij etenIs je zoutspiegel weer in orde.
Citaat:Watervergiftiging kan al bij drie liter per uur optreden.
Read more: http://www.lenntech.nl/watervergiftigin ... z0sQOqHy3W