Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duke schreef:Benen en bikinilijn gewoon scheren.
Oksels normaal ook, maar die laat ik nu 'flitsen'. Zes tot acht keer een flitsbehandeling (is met lichtstralen, veel veiliger dan laseren) en je hoeft nooit meer te scheren.Je krijgt er hele zachte, stoppelvrije, nooit-meer-hoeven-te-scheren oksels van. Kan niet wachten... nu één keer geweest en ga om de 6 weken.
Wat kost zoiets?[/quote]
. Maar laatst zag ik bij de kruidvat ook zoiets als die sundepil ze noemden het Silkymit volgens mij is dit de site ervan : https://www.silkystar.nl/index.php Liinn schreef:christel1857 schreef:
Ik scheer mijn bovenbenen helemaal niet, als ik daar ook al aan moet beginnen heb ik straks een dagtaak aan het bijhouden van haargroei. Vind bikinilijn, oksels en benen als veel werk. Oeh ik hars trouwens wel zelf mijn bovenlip, heb daar toch wat donkere haartjes soms..
Hoe vaak doe jij je bovenlip dan?

Knoffer schreef:Bikinilijn en oksels laat ik flitsen

ik hou het nu bij met een schaartje, maar ik vraag me wel eens af of dat te harsen is of te flitsen? want ik zou het daar wel haarloos willen. ik hou nog wel een streepje over bovenaan maar echt daar onder toch liever kaal 
) maar helemaal daaronder met een epileer apparaat....ik krijg al rillingen als ik eraan denk!