Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
, en echt... Ik voel me niet eens bevallen.

JessAndHope schreef:...Maar tis die ruggenprik, inscheuren, knippen enz enz waar ik dus absoluut (klinkt heel stom, maar) geen behoefte aan heb!!!
Dus in mijn opzicht, ga ik nogsteeds liever voor een keizersnee dan dat alles daar beneden ... euhm... hoe zeg ik dat netjes.... geexplodeert is, zeg maar!!
Daarnaast heb ik inderdaad al heel wat wensen op een lijstje staan! (ga namelijk naar een ziekenhuis en dat doe ik zeer goed voorbereid)
Zo wil ik dat de baby direct na de geboorte bloot op mn buik word gelegd, en het liefst gelijk aanleggen om te drinken.
Ik wil borstvoeding gaan geven en het schijnt zo te zijn dat als de baby het eerste half uur na de geboorte al heeft gedronken, het aanleggen daarna niet meer zo moeilijk gaat. (Uiteraard klopt dit niet altijd, maar het kan in ieder geval geen kwaad om het te doen!)
.
.
(is inmiddels een heel stuk verbeterd
).
!" Ze was dan ook uitermate verbaasd dat ik tijdens de bevalling ontzettend relaxed was
!
.
.
.
Mijn bevalling was erg vervelend omdat ik 14 uur lang ween om de 2 minuten had en dus niet bij kon komen tussendoor...
En ja.. ik ben 25.
Je voelt alleen het prikje van de verdoving. Vond best wel genant dat ik had zitten huilen dat ik zo bang voor die prik was