Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

".
Ik zou nooit op kamers gaan
_AAASCHAAA_ schreef:Ze zeggen dat ik ook smetvrees heb. Is misschien ook wel zo. ik doe mijn handen echt om de half uur met dat ontsmettings spul. Ook mijn laptoptoetsen doe ik er mee. Doe ook wel eens op school met een doekje met van dat spul de tafel en dingen. Als ik drinken ofzo pak was ik eerst het glas goed om en maak het schoon voor ik het drink. Ook met eten en drinken ben ik heel moeilijk.... ik neem niets wat nog maar 5 dagen van de houdbaarheid heeft en als een fles op pak plakt dan hoef ik het niet meer.

Ben wel wat gewend, jaren gewerkt op een boerderij en daar is het ook echt niet altijd schoon. En verder geef ik weinig om dat soort dingen.
Maar wel leuk dat je er om kon lachen toch. 
Zeker die deo. Maar ik gok dat als je bij de gemiddelde H&M deo neer gaat zetten dat 't zo gejat word. Al mag en kan daar wel wat vaker gestofzuigd worden. Stofvlokken vliegen je soms om de oren.
Was op verjaardag bij m'n oom en tante. Neefje komt heel vrolijk met een schaal hapjes aanlopen, zet de schaal op tafel en moet tegelijkertijd niezen. Tijdens deze nies komt er een flinke snottebel z'n neus uit zetten, recht boven de schaal hapjes. Verschrikt haalde m'n neefje z'n neus op en de snottebel verdween weer. Het duurde alleen wel even voor iemand een hapje van die schaal durfde te pakken 
Klaasje schreef:Vjestagirl schreef:hehehehe ik werk in een restaurant en ga dus ook weleens met een schaal hapjes rond en ik zorg er dus altijd voor dat mensen dát niet kunnen doen. Er worden geen hapjes gedubbeldipt...
Super!