Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
En de schaduw scheelt maar iets, ook daar kan je flink verbranden omdat je maar een klein deel van de zon rechtstreeks blokkeert.
(Begin met 30, zak dan zelfs naar 15). 

santie schreef:Zelfbruiner doet bij mij ook he-le-maal niets, zonnebank ook niet. Zelfs op vakantie in spanje oid krijg ik geen enkele kleur op mijn velletje. Gelukkig verbrand ik ook niet. Maar bruin worden, wat is dat? Ik ga door het leven als melkfles, helaas helaas.
loveRoes schreef:Er is onderzoek naar gedaan; Iemand verbrandde minder snel na elke dag verse tomaten gegeten te hebben. Er zit dus iets in tomaten dat er voor zorgt dat je minder/niet verbrand. Heeeeeeeeeeeeeel veeel tomaten elke dag eten zou ik zeggen dus.
. Huidje heel gevoelig en blank.

Rukaro schreef:Meld zich![]()
De uitvinding voor mij: de spray tan! Je wordt helemaal egaal en natuurlijk bruin en het blijft +/- een week a 1,5 zitten. Ik heb er heel veel plezier van, eindelijk lekker onbezorgd in rokjes met blote benen naar het park. Kan bij beauty salons en kost ongeveer 25 euro.
Verbranden doe ik niet heel erg snel maar wellicht ook omdat ik altijd de schaduw opzoek

BarbaLala schreef:Tallie1979 schreef:Lotgenoten!! Welkom!!
Ik heb even de zonnebrand van No-Ad gehaald!Ga hem even uitproberen op mijn gezicht en armen, eens kijken hoe het aanvoelt
die heb ik ook, hele hoge factor!
Werkt heel fijn![]()
Heb ook de aftersun met aloe vera, ook een aanrader
Je moet inderdaad een beetje voorzichtig zijn met douchgel en niet te ruw afdrogen maar het blijft echt wel even zitten! Heb er inmiddels 5 opzitten en ben nog steeds heel tevreden. Het gaat hier en daar soms wat vlekken maar dat ziet toch niemand

Heb wit genomen, misschien lijk ik dan wat bruiner!