Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:shilady schreef:Wat raar zeg 65 kilo wegen en toch ana zijn...
vind ik ook.
Dan heb ik het ook
Ben 1.74 en weeg ook kilo of 65... en sterker nog.. ik wil dr wat af hebben!

lifaya schreef:weetje wat ik appart vind, dat jij nu toegeeft dat je anorexia hebt! Gezien het gros van de anorexia patienten het niet toegeeft en ook de hele tijd blijft zeggen dat ze dik zijn. Dat vind ik vrij appart aan je verhaal en denk ik dat jij er 100% bovenop kan komen

Jolliegirl schreef:shilady schreef:Wat raar zeg 65 kilo wegen en toch ana zijn...
vind ik ook.
Dan heb ik het ook
Ben 1.74 en weeg ook kilo of 65... en sterker nog.. ik wil dr wat af hebben!
vind het een rare situatie..
xKatjj : zeg dat niet te hard, er ziojn al veel bokkers bedrogen en belogen door mensen die zichzelf zielig vonden en aandacht wilde!
Sterkte TS-er! Hoop dat je snel tot een oplossing komt.

Minjon schreef:Maar als ik het goed begrijp is het toch nu pas vast gesteld? Dus dan is ze het nu "al" bewust van het feit dát ze het heeft..
Daarom denk ik dat het helemaal goed gaat komen want dan ben je echt op de goede weg!
Ik heb het ook weggedrukt toen, maar dat heeft 2 jaar ongever geduurt voordat ik het begon "door te krijgen". Maar ook dat ging in stapjes.
En inderdaad mensen, ze is misschien wel prima op gewicht, maar ik ben al vanaf mijn 12e bezig hiermee en pas iets voor mijn 13 ofzo begon het gewicht af te nemen, daarvoor was ik er "te laf" voor..
En dankje kimmie88, gaat me wel lukken. Heb erg vaak terugvallen maar ook daar kom ik wel bovenop! Ik wíl er ook vanaf en als je dat eenmaal wil heb je het al bijna gewonnen, besef ik nu.
als je instelling zo positief is als die nu is, komt het echt goed, ik heb er ook heel lang mee gekampt en heb het nu ook niet meer (nouja zit nu met boulimia). Dus het is te overwinnen
veel succes! 

En echt knap hoor dat je het je mentor hebt laten lezen ik hoop dat hij er rekening mee gaat houden.
), jij weet je eigen waarheid en dat is het belangrijkste. Wat zulke ik-verveel-me-ik-ga-pesten-mensen ervan denken moeten ze zelf maar weten. Ze kunnen blijkbaar niks fatsoenlijks verzinnen want anders hadden ze het wel in het topic gezet
Ze zijn zelf erg zielig TS
Jij bent tenminste dapper! En hou je daar aan vast!