Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeadxStar schreef:levin, Hoe bedoel je zelf aanbrengen? Moest jij het zelf doen??
Gel word wel altijd met een uv lamp uitgehard hoor.. acryl droogt aan de lucht
Het ging om een setje spulletjes die je daar kon kopen (die probeerde ze me aan te smeren
) met dit setje zou je alle handelingen die je normaal door een pedicure laat uitvoeren nu zelf moeten kunnen doen, maar ik zag het mezelf nog niet zo doen eigelijk.
Een goede uv lamp is ook erg belangrijk 

oplichters 

SaNNeS88 schreef:das niet de bedoeling hoor, dat het zeer doet, bij wie ben je geweest (aangezien je in deventer woont)?
Gefeliciteerd trouwens!

xDramaQueen schreef:was zeker een elektrische vijl? dan vijlen ze namelijk te veel van je eigen nagel weg... en dat doet idd pijn en de dagen erna soms ook nog.
De pijn komt ook niet van het vijlen volgens mij maar door het plakken van dat eerste ding (hoe heet dat?
) Ik heb namelijk hele korte nagels (ben nagelbijter, dus er komt absoluut geen eigen nagel over mijn vinger heen) waardoor mijn huid dus ook een beetje aan dat eerste ding is geplakt..Dat is nu wel weer los, dus nu doet het ook geen zeer meer, maar toen het nog vast zat en ze ging de nagels in model vijlen, toen voelde ik het wel..En ook onder de UV-lamp voelde ik het weer wat meer, heel gek
DeadxStar schreef:Oh oke!
Ja je kan het zelf thuis doen inderdaad, maar dan heb je wel alle spullen nodig, en zo'n hele gel set is niet goedkoopEen goede uv lamp is ook erg belangrijk
Ze proberen je echt vaak dingen aan te smeren
Als je al zoiets wilt kopen, kan je beter naar een goede nagelzaak gaan, of een groothandel ofzo
en het zijn echt goede nagels
en lamp
de gel was iets minder, had andere bestel op ebay en die is wel heel erg goed, die staat in nl ook voor 1 potje 15 euro, ik had er 6 voor iets van 8 euro oid. 

xDramaQueen schreef:ik heb een keer gehuild van de pijn in mijn nagels, was een dag erna, mijn moeder snapte er niets van (overal tattoo's en piercings, en niet kleinzerig) toen hebben we mijn handen gekoeld, ik had zo'n pijn, alsof iemand langzaam mijn nagels eraf aan het trekken was, elke vinger weer, op een moment begonnen ze zelfs te kloppen, die dingen als de sodemieter eraf gehaald de druk en pijn was toen weg maar mijn nagels hebben een jaar moeten genezen, mijn hele nagel was eraf gevijld, wat er nog op zat was echt heel dun. En jep ik ben terug gegaan, zonder resultaat.
DeadxStar schreef:Ja ik vind het niet zo heel erg, ik gebruik acryl en das ook niet bepaald goedkoop, maar je doet er wel super lang mee.
Heeft die duitse groothandel een webshop of iets?
Hebben ze goede tips..??
tips en gel haal ik op ebay
anders ist nog zonde van je geld ook!
En dan komt de zijkant van de vijl er wel eens tegen aan en dan gaat het open. eigenstomme schuld meot ik maar geen velletjes meer trekken
Corelli schreef:Ik ga donderdag gel- of acrylnagels laten zetten (waarschijnlijk gel) dus ik lees even mee!
Ik ben een enorme nagelbijter en hoop er op deze manier vanaf te komen

Ik bijt namelijk niet als mijn nagels gewoon mooi zijn en dat zijn ze, dus opgelost
Hoorde wel verschillende verhalen van mensen die zelfs de gelnagels nog beten, jeetje
Dan breken je tanden volgens mij bijna