wie heeft gelnagels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:39

Denk dat je hiervoor beter in t nageltopic terecht kan! Even de zoekmachine gebruiken :P

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:45

Ik was pas bij de Douglas en daar hebben ze gelnagels bij me gezet, dit is iets nieuws, je kunt de gel namelijk zelf op je nagels aanbrengen en doormiddel van een UV lampje laten harden. Dit is wat mij betreft echt geen aanrader :n Het lag er namelijk binnen de kortste keren vanaf.

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 11:55

SaNNeS88 schreef:
vind het eerlijk gezegd niet zo mooi := en je nagels zijn niet recht :n

het ik ook de allereerste keer dat ik dit gedaan heb, en heb dervoor ook nog niks met mijn nagels gedaan dus dan kan het niet perfect zijn he.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:58

levin, Hoe bedoel je zelf aanbrengen? Moest jij het zelf doen?? :P

Gel word wel altijd met een uv lamp uitgehard hoor.. acryl droogt aan de lucht ;)
Laatst bijgewerkt door DeadxStar op 11-06-10 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

DeadxStar

Re: wie heeft gelnagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:59

@ lien_dv: als je het met lak wilt doen, er zijn van die handige stickers voor french manicure! Dan zijn je lijntjes hardstikke recht :D

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 12:07

@ deadxStar: heb ik ook gedaan, maar ik had ervoor mijn teennagels nog niet geknipt of gevlijld, vandaar dat ze er niet prof. uitzien. Het was gewoon even een testje

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:11

DeadxStar schreef:
levin, Hoe bedoel je zelf aanbrengen? Moest jij het zelf doen?? :P

Gel word wel altijd met een uv lamp uitgehard hoor.. acryl droogt aan de lucht ;)

Sorry, ik ben nooit zo'n held in het uitleggen van dit soort dingen :+ Het ging om een setje spulletjes die je daar kon kopen (die probeerde ze me aan te smeren :D ) met dit setje zou je alle handelingen die je normaal door een pedicure laat uitvoeren nu zelf moeten kunnen doen, maar ik zag het mezelf nog niet zo doen eigelijk.

Ik hoop dat het zo ietsjes duidelijker is, ik zal eens kijken of ik een foto/uitleg kan vinden op internet ;)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:31

Oh oke!

Ja je kan het zelf thuis doen inderdaad, maar dan heb je wel alle spullen nodig, en zo'n hele gel set is niet goedkoop ;) Een goede uv lamp is ook erg belangrijk :j

Ze proberen je echt vaak dingen aan te smeren :=

Als je al zoiets wilt kopen, kan je beter naar een goede nagelzaak gaan, of een groothandel ofzo :D

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:34

Daar kwam ik inderdaad ook achter :+ Twee dagen later had ik héle mooie, kunstzinnige velletjes aan m'n nagels hangen en zij maar zeggen: "Jaaaaa, dat blijft écht wel een paar weken zitten" :o?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:35

_O- oplichters :P

Wat had je ervoor betaald??

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:49

SaNNeS88 schreef:
das niet de bedoeling hoor, dat het zeer doet :n, bij wie ben je geweest (aangezien je in deventer woont)?

Gefeliciteerd trouwens!

Ik ben bij Hair en Beauty geweest in de Smedenstraat :)

xDramaQueen schreef:
was zeker een elektrische vijl? dan vijlen ze namelijk te veel van je eigen nagel weg... en dat doet idd pijn en de dagen erna soms ook nog.

Nee, gewoon met de hand :n De pijn komt ook niet van het vijlen volgens mij maar door het plakken van dat eerste ding (hoe heet dat? :P) Ik heb namelijk hele korte nagels (ben nagelbijter, dus er komt absoluut geen eigen nagel over mijn vinger heen) waardoor mijn huid dus ook een beetje aan dat eerste ding is geplakt..Dat is nu wel weer los, dus nu doet het ook geen zeer meer, maar toen het nog vast zat en ze ging de nagels in model vijlen, toen voelde ik het wel..En ook onder de UV-lamp voelde ik het weer wat meer, heel gek :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:53

DeadxStar schreef:
Oh oke!

Ja je kan het zelf thuis doen inderdaad, maar dan heb je wel alle spullen nodig, en zo'n hele gel set is niet goedkoop ;) Een goede uv lamp is ook erg belangrijk :j

Ze proberen je echt vaak dingen aan te smeren :=

Als je al zoiets wilt kopen, kan je beter naar een goede nagelzaak gaan, of een groothandel ofzo :D

hier in NL niet nee, maar NL is nogal euh, gierig... ik haal alles bij een duitse groothandel, kost een drol :D en het zijn echt goede nagels :j en lamp :j de gel was iets minder, had andere bestel op ebay en die is wel heel erg goed, die staat in nl ook voor 1 potje 15 euro, ik had er 6 voor iets van 8 euro oid.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:26

Ja ik vind het niet zo heel erg, ik gebruik acryl en das ook niet bepaald goedkoop, maar je doet er wel super lang mee.

Heeft die duitse groothandel een webshop of iets? :D
Hebben ze goede tips..??

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:34

xDramaQueen schreef:
ik heb een keer gehuild van de pijn in mijn nagels, was een dag erna, mijn moeder snapte er niets van (overal tattoo's en piercings, en niet kleinzerig) toen hebben we mijn handen gekoeld, ik had zo'n pijn, alsof iemand langzaam mijn nagels eraf aan het trekken was, elke vinger weer, op een moment begonnen ze zelfs te kloppen, die dingen als de sodemieter eraf gehaald de druk en pijn was toen weg maar mijn nagels hebben een jaar moeten genezen, mijn hele nagel was eraf gevijld, wat er nog op zat was echt heel dun. En jep ik ben terug gegaan, zonder resultaat.

Wat een horrorverhaal!
Ik hoorde wel eens iemand die de natuurlijke bolling aan het wegvijlen was, waardoor het vlees uiteindelijk te zien was.
Bah zeg, ik kan me goed voorstellen dat je ervan genezen bent. Vreselijk.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 11:13

DeadxStar schreef:
Ja ik vind het niet zo heel erg, ik gebruik acryl en das ook niet bepaald goedkoop, maar je doet er wel super lang mee.

Heeft die duitse groothandel een webshop of iets? :D
Hebben ze goede tips..??

ja zeker! ff zoeken!

http://www.nail-discount-24.de/

de set is daar geloof ik 49 euro incl lamp, tips etc. verzenden hierheen kost wel geloof ik 18 euro, maar ik had de set gewonnen op ebay voor 25 euro oid? :D tips en gel haal ik op ebay :j

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 11:57

DeadxStar schreef:
_O- oplichters :P

Wat had je ervoor betaald??

Niks, gelukkig :D Ze had het voorgedaan met als doel het misschien aan mij te kunnen verkopen. Mooi niet dus }>

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 13:28

Ow gelukkig hhahaha :P anders ist nog zonde van je geld ook!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 13:43

ik heb nog geen gel gehad. ik zet zelf acryl. maar nagels helemaal tot bloedens vijlen... auw..!

Ik heb bij mn zelf ook wel eens bloed. Maar dit komt omdat ik velletjes trek O:) En dan komt de zijkant van de vijl er wel eens tegen aan en dan gaat het open. eigenstomme schuld meot ik maar geen velletjes meer trekken :P

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 13:46

Niet doen!

nja het lukt wel beter maar,
ik krijg mijn nagels niet meer zo sterk als eerst |(

heb ook 6 maanden gel nagels gehad..
ik ging aan de zijkant de gel der af bijten zodra mijn nagels gegroeid waren..

Corelli schreef:
Ik ga donderdag gel- of acrylnagels laten zetten (waarschijnlijk gel) dus ik lees even mee!
Ik ben een enorme nagelbijter en hoop er op deze manier vanaf te komen :)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:08

renee1990 even lezen, ze heeft ze al.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 12:59

En ze bevallen goed :D Ik bijt namelijk niet als mijn nagels gewoon mooi zijn en dat zijn ze, dus opgelost :) Hoorde wel verschillende verhalen van mensen die zelfs de gelnagels nog beten, jeetje :wow: Dan breken je tanden volgens mij bijna :+