Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Maar dat lijkt me dan idd indirect weer een gevolg van te weinig eten.

Dominique_96 schreef:Hier is nog iemand. Ik wil gewoon niet eten. Ik ben absoluut niet bang om dik te worden, maar ik eet 's morgens ook niet, 's middags ook amper. Ik merk wel dat ik dat nu met die hitte wel echt moet gaan doen want ik viel vanmiddag dus bijna flauw. Ze hebben me maar neergelegd, hele klas keek me bang aan. Die hitte is echt vervelend, ben ik vaker duizelig en vaker het gevoel dat ik flauw val en dergelijke

Dominique_96 schreef:Daarmee bedoel ik dus dat ik geen zin heb om te eten cq geen honger.
Het leven is leuk als je niet elke keer aan eten hoeft te denken
Ik ben niet trots op mijn verhaal en sprijd het absoluut niet vaak rond omdat het nu erg goed gaat. Maar ik wou het je graag laten weten, doe er dus wat mee.... Suzanne F. schreef:Ik vind het allemaal erg overdreven hoor. Als je niet tonnetje rond bent zoals 80% van de vrouwen in Nederland dan heb je een eetstoornis....
Tuurlijk is het fout dat TS niet gegeten heeft die dag en dat merkte ze ook want ze viel flauw. Nou ja volgende keer wel wat eten dus. Daarmee is ze niet meteen een eetstoornis aan het ontwikkelen.
Ik heb ook een hekel aan etende mensen, en al die geluiden die gemaakt worden. Als ik eet, eet ik liever alleen, niet samen met mensen.
En ik vind dat mensen tegenwoordig veels te veel eten, dat heeft je lijf helemaal niet nodig. Mensen overeten zich en dan maar zeuren dat ze niet meer in maat 40 passen....
Zwaar overdreven allemaal. TS: Gewoon elke dag vaste tijden wat eten, al is het maar een liga tussendoor ofzo.
Citaat:Als je niet tonnetje rond bent zoals 80% van de vrouwen in Nederland dan heb je een eetstoornis....
Menino schreef:Als je maaltijden overslaat terwijl je rationeel weet dat je je lichaam ermee verpest, dan is er iets in je psyche dat uiterlijk(figuur/gewicht) boven gezondheid zet... en dan heb je ook meteen het basisprincipe van een eetstoornis te pakken.