Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tara_ schreef:Ja das een goeie vraag... weet het eigenlijk niet meer zo goed. Enige nadeel van deze manier is dat je soms te hard krabt dat je de boel kapot krabt. Met als gevolg dat DAT weer gaat jeuken omdat het aan het genezen is. Dus je moet het niet te vaak doen. Haha. Ik steek alleen niet mn vinger er echt IN, zoals ik iemand anders zag schrijvenHoe ben je erachter gekomen dat dat werkt?
rainbow8 schreef:marleen_usar:
Wat kom je allemaal tegen dan??
maar ben een beetje bang dat het niet zo goed is voor mijn lichaam... marleen_usar schreef:In het begin is het heel moeilijk, maar later gaat het goed en vanzelf allemaal.De canule vet ik in dan gaat het wat makkelijker.Ik zet een paar (cola)flessen lauw water klaar,een liter of 10.En dan ga ik van start,de zak hou ik omhoog en gat knijp ik dicht zodat het water echt overal komt.Dan masseer ik mijn buik en lozen maar.Liggend raad ik zeker af,want echt het loopt er uit zodra je gaat staan.Wat ik tegen kom weet ik niet maar soms lijken het op echte slakkenhuizen.
Hahaatje schreef:ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... En is dat wel goed, zo'n spoeling elke maand? Worden je darmen daar niet lui van? Ik heb er zelf ook wel eens over zitten denken om de boel van binnen regelmatig lekker op te ruimenmaar ben een beetje bang dat het niet zo goed is voor mijn lichaam...