Auw, ik kan niet meer..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:20

Wat doet iedereen aparte dingen om de boel weer in beweging te krijgen :oo

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:22

drd schreef:
geen tuinslang :+ maar zoiets:

Afbeelding
Afbeelding

Whahaha, en dan noemen ze het ook nog een irrigator... _O-

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:24

Ik heb die zak en doe dat 1 keer per maand,nou je wil niet weten wat ik allemaal tegen kom.

rainbow8

Re: Auw, ik kan niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:26

marleen_usar:
Wat kom je allemaal tegen dan??

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:26

Okee, je doet dat 1 keer per maand, maar is het niet ontzettend pijnlijk? En hoe doe je dat dan? Gewoon in je eentje? Op de wc gaan zitten en dan dat ding erin steken? Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken, ook niet aan de hand van dat plaatje van een van de anderen...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:28

Ik heb 't een keer op tv gezien. Die vrouw lag op haar buik/zij op de grond. Slang erin, water erin laten lopen. Vervolgens snel naar de wc rennen en alles spoelen.

Lijkt me niet dat 't echt pijn doet eigenlijk. Is toch gewoon maar water.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:28

Wel grappig, al die tips! Iedereen heeft wel iets om de boel op gang te krijgen, haha... Er zitten een aantal best bruikbare tussen maar ook een aantal waarvan ik zoiets heb van écht niet dat ik dat ga doen :o
Mijn tip: gedroogd fruit! En dan met name pruimen. Eet zo'n zakje leeg en dan ga je wel hoor! Verse pruimen werkt ook goed maar die vind ik zelf niet zo heel lekker.
Ik heb één keer op vakantie last gehad van verstopping wat maar niet wegging. Steken in mijn buik en alles. Dagen niet geweest, ontzettend vol gevoel maar geen aandrang, echt verschrikkelijk. Na 5 dagen ben ik de apotheek in gerend en daar een klysma gekocht. Terug naar vakantieappartement, flesje leeg gespoten, op de pot gaan zitten en binnen een minuut was alles eruit! Mijn god, wat was dat een opluchting, haha...

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:31

AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAa dat plaatje!!!

Hou op! hilarisch gewoon!

@marleen_usar: je maakt me wel nieuwsgierig nu (alhoewel... wil ik het horen) :')

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:33

_Tara_ schreef:
Hoe ben je erachter gekomen dat dat werkt? :P
Ja das een goeie vraag... weet het eigenlijk niet meer zo goed. Enige nadeel van deze manier is dat je soms te hard krabt dat je de boel kapot krabt. Met als gevolg dat DAT weer gaat jeuken omdat het aan het genezen is. Dus je moet het niet te vaak doen. Haha. Ik steek alleen niet mn vinger er echt IN, zoals ik iemand anders zag schrijven ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:36

In het begin is het heel moeilijk, maar later gaat het goed en vanzelf allemaal.De canule vet ik in dan gaat het wat makkelijker.Ik zet een paar (cola)flessen lauw water klaar,een liter of 10.En dan ga ik van start,de zak hou ik omhoog en gat knijp ik dicht zodat het water echt overal komt.Dan masseer ik mijn buik en lozen maar.Liggend raad ik zeker af,want echt het loopt er uit zodra je gaat staan.Wat ik tegen kom weet ik niet maar soms lijken het op echte slakkenhuizen.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:38

Ik had dat van liggen ook maar van tv :P

marleen_usar

Ik heb het uitgeprobeerd maar helaas alles bruin op het zijl.

kleinvosje

Hmmm, ik moet zeggen dat ik een moeilijke stoelgang heb, maar dit klinkt ook niet aanlokkelijk... Werkt het ook om af te vallen, of is het echt reinigend bedoeld vanbinnen? In het eerste geval kan ik me dan nog voorstellen waarom je het doet...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:40

Het reinigd absoluut want echt niet alles komt er uit hoor je wil niet weten wat ik vind, maar afvallen doe je er zeker ook door.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:41

Bij van die detox programma's gebruiken ze het ook altijd :j

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:41

Ik zal het eens in mijn achterhoofd houden, mijn schoonzus, nu zwanger maar straks natuurlijk niet meer, is chronisch aan het dieten. Misschien is dit iets voor haar!

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:42

rainbow8 schreef:
marleen_usar:
Wat kom je allemaal tegen dan??

ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... En is dat wel goed, zo'n spoeling elke maand? Worden je darmen daar niet lui van? Ik heb er zelf ook wel eens over zitten denken om de boel van binnen regelmatig lekker op te ruimen :o maar ben een beetje bang dat het niet zo goed is voor mijn lichaam...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:43

Het voelt zooooooooo schoon en leeg na een spoeling echt heerlijk, wat ik zie zijn witte harde stukken.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:44

Maar doet het dan geen pijn als die harde witte stukken eruit komen? Ik heb er al last van als mijn ontlasting wat harder is, en dan springen mijn aambeien (lang leve het krijgen van kinderen...) er ook meteen weet uit...

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:44

oké, nou ik ga er nog eens over nadenken. Een beetje detoxen op zijn tijd kan geen kwaad, haha.... Waar koop je trouwens zo'n uuuh... zak??

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:51

Hoelang duurt het voordat zo'n laxeerpilletje werkt dan?

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:55

marleen_usar schreef:
Het voelt zooooooooo schoon en leeg na een spoeling echt heerlijk, wat ik zie zijn witte harde stukken.

*\o/* ja, het is even wennen om te doen enzo maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt :P :j en er kan flinke zooi uitkomen hihi, denk altijd fijn dat dat er weer uit is :D

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:55

marleen_usar schreef:
In het begin is het heel moeilijk, maar later gaat het goed en vanzelf allemaal.De canule vet ik in dan gaat het wat makkelijker.Ik zet een paar (cola)flessen lauw water klaar,een liter of 10.En dan ga ik van start,de zak hou ik omhoog en gat knijp ik dicht zodat het water echt overal komt.Dan masseer ik mijn buik en lozen maar.Liggend raad ik zeker af,want echt het loopt er uit zodra je gaat staan.Wat ik tegen kom weet ik niet maar soms lijken het op echte slakkenhuizen.

Jij doet dit dus gewoon zittend op de wc?

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:57

Hahaatje schreef:
ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... En is dat wel goed, zo'n spoeling elke maand? Worden je darmen daar niet lui van? Ik heb er zelf ook wel eens over zitten denken om de boel van binnen regelmatig lekker op te ruimen :o maar ben een beetje bang dat het niet zo goed is voor mijn lichaam...

Af en toe flink schoonspoelen worden je darmen niet lui van... en het bevalt mij 100000x beter dan steeds doorklooien met laxeermiddelen en die mini microlax klismas enzo, van die chemische prut kreeg ik. alleen maar meer problemen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:59

Ik doe het zittend en heb via internet een zak gekocht,thuis zeg ik altijd ik ga lekker zakken.Als er harde stukken uitkomen dan voel je dat niet.