Slaap jij met BH of zonder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:15

Ik gun ze ook wel even hun vrijetijd. :j
Haha nee grapje, ligt gewoon niet lekker en ik vind het een vies idee, don't aks m why? :')

billionache

Re: Slaap jij met BH of zonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:16

haha valt me op dat mensen hier over hun borsten praten alsof het paarden zijn :+
'ik gun ze toch wel even hun vrijheid' :')

Everytime

Zonder, ligt niet lekker met. :n

snoeppapier

Zonder, lang leve de vrijheid voor Toet en Pep :D
Ik doe m'n BH sowieso lekker uit als ik de deur niet meer uithoef 's avonds: nette kleertjes uit, BH weg en makkelijk trainingspak aan ;)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:17

Zonder, weet geen reden om met te slapen :')

Donna_

Hackie schreef:
Meestal op vrijdagavond met BH, de rest van de week zijn ze 'free to go' :')

Meestal als ik bij een ander slaap, dan slaap ik in een hempje met bh, en een shortje wel zo netjes. :)

Nu ben ik toch benieuwd waarom alleen op vrijdag wel :')
Omdat je dan zo brak thuiskomt dat je 'm niet meer uit kunt doen, of omdat je dan altijd ergens anders slaapt? :+

Ik slaap ook altijd zonder. Ook bij vriendinnen :j. Dan slaap ik trouwens gewoon in een hempje, vaak zonder short (alleen in de winter een lange) want met zo'n short kan ik écht niet slapen, en niemand die iets ziet als ik in bed lig toch? :P
Grappig trouwens, ik heb ook altijd gehoord dat het slecht is om met te slapen, maar dat is blijkbaar nieteens zo.
Wat kunnen mensen dan toch praatjes de wereld in helpen hè.

Idd, dat vraag ik me ook af Bonna. Ik slaap eigenlijk alleen maar bij mensen waarbij ik me zo op m'n gemak voel dat ik mn BH uit kan doen hoor, als je daar al moeilijk over moet doen bij vriendinnen... ;)

Hackie

Skygirl schreef:
lifaya schreef:
Ik altijd met, ben altijd bang dat het zaakie anders gaat hangen :')

Mij was dus wijsgemaakt dat als ze altijd 'gedragen' worden ze dan juist gaan hangen, en 's nachts als je toch ligt ze het beste vrij kunnen zijn. :')

Als ik avonds mijn BH uit doe, om te gaan douchen, zitten/staan ze er mooier bij, dan dat ik ochtends opsta met een wijd t-shirt aan hoor. :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:19

d0nnaa_dan schreef:
Hackie schreef:
Meestal op vrijdagavond met BH, de rest van de week zijn ze 'free to go' :')

Meestal als ik bij een ander slaap, dan slaap ik in een hempje met bh, en een shortje wel zo netjes. :)

Nu ben ik toch benieuwd waarom alleen op vrijdag wel :')
Omdat je dan zo brak thuiskomt dat je 'm niet meer uit kunt doen, of omdat je dan altijd ergens anders slaapt? :+

Ik slaap ook altijd zonder. Ook bij vriendinnen :j. Dan slaap ik trouwens gewoon in een hempje, vaak zonder short (alleen in de winter een lange) want met zo'n short kan ik écht niet slapen, en niemand die iets ziet als ik in bed lig toch? :P
Grappig trouwens, ik heb ook altijd gehoord dat het slecht is om met te slapen, maar dat is blijkbaar nieteens zo.
Wat kunnen mensen dan toch praatjes de wereld in helpen hè.

Idd, dat vraag ik me ook af Bonna. Ik slaap eigenlijk alleen maar bij mensen waarbij ik me zo op m'n gemak voel dat ik mn BH uit kan doen hoor, als je daar al moeilijk over moet doen bij vriendinnen... ;)

Omdat ik snachts meetstal mijn airco aan doe, en ik dan wacht tot mijn kamer koud is, mijn airco uitzet en dan ga slapen, maar meestal red ik dat niet, en wordt ik boven op mijn laken wakker, als een ijsklontje om zes uur snachts met al mijn kleren nog aan :+ :=

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:20

Hahah, oke :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:23

listiglistje schreef:
Als ik (erg) dronken thuis kom dan blijven soms al mijn kleren aan....dus ja ook mijn BH :Y)

Normaal zonder ;)

Hier hetzelfde :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:23

Zonder, er ligt zo'n kerel naast me die vind dat dat uit moet :Y)
Nee vind het zelf ook gigantisch irritant liggen. Zelfs als ik 'snachts ('s ochtends vroeg) thuis kom na stappen oid doe ik hem uit.
Goh, zelfs overdag als ik toch de hele dag bij huis loop en een oud t-shirt/trui aan heb loop ik zonder :Y) (wel met hempje eronde rom het eniszins in banen te leiden :P)

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:28

Cheetahfan schreef:
Zonder, weet geen reden om met te slapen :')

Idem hier :D

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:31

HAHAHA...wat een heerlijk onzinnig topic!
Hier ook zonder hoor! Ik vind het net zo iets als een kerel die zijn sokken aanhoud in bed.....getver de getver!!!!

simsimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:31

ik slaap vaak met, gewoon omdat ik het vergeet om hem uit te doen.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:34

Zonder, heerlijk als het uit mag ;) Al ben ik ooit eens met in slaap gevallen en dat was minder erg dan ik dacht... of het lag aan de toestand waarin ik me bevond :+

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:35

Ik eigenlijk altijd zonder, omdat ik het niet echt lekker vind slapen. Alleen als ik bij vriendinnen blijf slapen hou ik m aan, vind ik gewoon een prettiger idee :+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:35

Altijd zonder, vind het voor geen meter slapen als ik 'm aanhoud. :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:36

aerdenhout1 schreef:
HAHAHA...wat een heerlijk onzinnig topic!
Hier ook zonder hoor! Ik vind het net zo iets als een kerel die zijn sokken aanhoud in bed.....getver de getver!!!!

Verschil is alleen dat ik die dingen onder die sokken ook niet graag zie en andersom wel :Y)

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:36

wake_up schreef:
Ik eigenlijk altijd zonder, omdat ik het niet echt lekker vind slapen. Alleen als ik bij vriendinnen blijf slapen hou ik m aan, vind ik gewoon een prettiger idee :+

Dit vraag ik me dus nog steeds af. Waarom geeft dat een prettiger idee?

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:37

Zonder, heel soms met, als ik in slaap val op de bank. Wat nog redelijk vaak is eigenlijk :=

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:39

Ik slaap altijd zonder, vind ik lekkerder...

Ik slaap wel altijd met een hempje en short, (ook als vriendief hier was, hielden er beide niet van om naakt te slapen) en heb wel eens gehad dat ik smorgens wakker werd en een van mijn borsten uit mn oude gelubberde hempje was gevallen... :Y)
Verder trok ik wel eens een speciaal topje met bh erin aan als ik wist dat mijn vriend pas snachts thuis zou komen, om hem beetje leuke thuiskomst te bezorgen, ziet er toch net wat fraaier uit dan...
Maar vaak zat dat hij het niet eens in de gaten had en ik er smorgens wakker mee werd... En had ie t wel in de gaten, topje uit, knuffelen, en lekker weer een hempje aan... :o

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:40

Bonna schreef:
Altijd zonder, met BH slaapt gewoon niet.

Wat ik me afvraag, waarom later er mensen hier hun bh aan als ze bij vrienden slapen? is dat luiheid, preutsheid(je kan toch ook omkleden in de badkamer?) of wat anders?
Als ik bij een ander slaap, heb ik wel altijd een hemdje + shortje aan, thuis niet, Maar waarom zou je dan je BH aanlaten? (mensen die hem altijd aanlaten uitgezonderd natuurlijk)

Bij een vriendin ofzo niet

Maar ik heb al een aantal keer bij vreemde geslapen oa 2 mensen van bokt en ik houd hem dan gewoon liever aan

Ook slaap ik wel eens bij mannelijke vrienden en dan ook hou ik hem aan
Zelfde als met carnaval jongen die ik al ruim een half jaar ''kende'' via sms msn bellen voor de eerste keer gezien met carnaval
Die avond/nacht ook bij hem wezen slapen omdat ik geen zin had om een taxi te nemen en mijn vrienden allemaal naar huis gingen en ik toen bij mijn vader was en dat was de andere kant uit dus moest ik alleen met de taxi
Dus toen bij die jongen blijven slapen (hijs maar 9 jaar ouder als ik hoor := )

Achteraf misschien dom maar die dingen die toen gebeurt zijn waren ook gebeurt als ik naar huis was gegaan en dat alles met bh aan _O- nouja op een gegeven moment issie ook uit gegaan omdat ik hem had gestoken met iets wat volgens hem uit mijn bh kwam hahahaha
Goed excuse

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:40

Ik bijna altijd met. Vergeet dat altijd uit te doen :+ Het zit me helemaal niet in de weg.
Tenzij ik pijnlijke borsten heb dan slaap ik zonder

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:41

Bonna schreef:
wake_up schreef:

Dit vraag ik me dus nog steeds af. Waarom geeft dat een prettiger idee?

Inderdaad, wil ik ook wel weten. Ik trek hem bij vriendinnen ook gewoon uit :j

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:41

listiglistje schreef:
soms wel soms niet, ligt eraan ik welke staat ik s'avonds/ s'nachts thuiskom :o :P

Ik ook!