Haha nee grapje, ligt gewoon niet lekker en ik vind het een vies idee, don't aks m why?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hackie schreef:Meestal op vrijdagavond met BH, de rest van de week zijn ze 'free to go'
Meestal als ik bij een ander slaap, dan slaap ik in een hempje met bh, en een shortje wel zo netjes.

. Dan slaap ik trouwens gewoon in een hempje, vaak zonder short (alleen in de winter een lange) want met zo'n short kan ik écht niet slapen, en niemand die iets ziet als ik in bed lig toch?
Skygirl schreef:lifaya schreef:Ik altijd met, ben altijd bang dat het zaakie anders gaat hangen
Mij was dus wijsgemaakt dat als ze altijd 'gedragen' worden ze dan juist gaan hangen, en 's nachts als je toch ligt ze het beste vrij kunnen zijn.
d0nnaa_dan schreef:Hackie schreef:Meestal op vrijdagavond met BH, de rest van de week zijn ze 'free to go'
Meestal als ik bij een ander slaap, dan slaap ik in een hempje met bh, en een shortje wel zo netjes.
Nu ben ik toch benieuwd waarom alleen op vrijdag wel
Omdat je dan zo brak thuiskomt dat je 'm niet meer uit kunt doen, of omdat je dan altijd ergens anders slaapt?![]()
Ik slaap ook altijd zonder. Ook bij vriendinnen. Dan slaap ik trouwens gewoon in een hempje, vaak zonder short (alleen in de winter een lange) want met zo'n short kan ik écht niet slapen, en niemand die iets ziet als ik in bed lig toch?
![]()
Grappig trouwens, ik heb ook altijd gehoord dat het slecht is om met te slapen, maar dat is blijkbaar nieteens zo.
Wat kunnen mensen dan toch praatjes de wereld in helpen hè.
Idd, dat vraag ik me ook af Bonna. Ik slaap eigenlijk alleen maar bij mensen waarbij ik me zo op m'n gemak voel dat ik mn BH uit kan doen hoor, als je daar al moeilijk over moet doen bij vriendinnen...

(wel met hempje eronde rom het eniszins in banen te leiden
)
Al ben ik ooit eens met in slaap gevallen en dat was minder erg dan ik dacht... of het lag aan de toestand waarin ik me bevond
Bonna schreef:Altijd zonder, met BH slaapt gewoon niet.
Wat ik me afvraag, waarom later er mensen hier hun bh aan als ze bij vrienden slapen? is dat luiheid, preutsheid(je kan toch ook omkleden in de badkamer?) of wat anders?
Als ik bij een ander slaap, heb ik wel altijd een hemdje + shortje aan, thuis niet, Maar waarom zou je dan je BH aanlaten? (mensen die hem altijd aanlaten uitgezonderd natuurlijk)
)
nouja op een gegeven moment issie ook uit gegaan omdat ik hem had gestoken met iets wat volgens hem uit mijn bh kwam hahahahaBonna schreef:wake_up schreef:Ik eigenlijk altijd zonder, omdat ik het niet echt lekker vind slapen. Alleen als ik bij vriendinnen blijf slapen hou ik m aan, vind ik gewoon een prettiger idee
Dit vraag ik me dus nog steeds af. Waarom geeft dat een prettiger idee?