Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:en watten in een coconnetje zijn wel gezond? Tampons moet ik er ook lang in laten zitten, anders blijft er wat achter en dat is ook niet de bedoeling. Er zijn mensen die TSS hebben gekregen omdat ze TE VAAK hun tampon verwisselde en er dus tampon achterbleef in de vagina!
phormicola schreef:er zijn weinig persoonlijke ervaringen, degene die er zijn waren goed, dus waarom niet uitproberen
Mootje schreef:Het niet allemaal over je heen krijgen.... Ik vraag mij af hoeveel 'liters' bloed sommigen hier verliezen?
breezy302 schreef:Mootje schreef:Het niet allemaal over je heen krijgen.... Ik vraag mij af hoeveel 'liters' bloed sommigen hier verliezen?
Niet om vervelend te zijn maar ik voordat ik aan de pil had ik een XXXXXXLLLLLL tampon in met zo'n enorme nachtmaandverband en ben 20 minuten was ik al doorgelekt en mijn broek doorweekt. Sinds ik aan de pil ben valt het wel mee maar nog steeds heb ik echt zo'n grote tampon nodig en 9 van de 10 keer lek ik ook door.
Specials schreef:phormicola schreef:er zijn weinig persoonlijke ervaringen, degene die er zijn waren goed, dus waarom niet uitproberen
omdat ik het idee nogal apart vind, Dat je iets 12 uur in kan houden zonder door te lekken en zonder dat het schadelijk is voor je lichaam.
En dat je hem kan hergebruiken in tegenstelling tot die softcup..
Want welke zou beter zijn..
Deze is 40 euries en kan je hergebruiken, En softcup is 2 voor 7 euries (dacht ik) en die kan je maar 1malig gebruiken..
Wat is dat verder het verschil?
missRosanne schreef:even een algemeen antwoord wat betreft hygiëne: Op het moment dat het bloed in de cup zit komt het niet meer in contact met je lichaam dit zorgt ervoor dat de cup hygiënischer is dan een tampon of maandverband. Dit zorgt er tevens ook voor dat je hem zo lang kan inhouden.
XmissdaphX schreef:Ik wil hem ook graag halen..
Maar voel je hem niet zitten??
Lijkt me namelijk van wel omdat het best groot is..
Ik loop altijd te klooien met mijn ongesteldheid namelijk...
Alle pillen zijn te slap voor mij.. Ik ga overal doorheen :'(
Dus ik wil dit wel eens proberen!