wat je niet meer kunt als je kinderen hebt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: wat je niet meer kunt als je kinderen hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:50

wat je niet meer kunt als je kinderen hebt...............

eumz je leven zo indelen als je zelf wil :D

maar kinderen maken dat ruimschoots goed hoor! :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:52

Je wordt inderdaad geleefd ja...maar ik vind het ook niet erg. Wel grappig want ben echt een structo maar heb geen moeite om me aan haar aan te passen.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:02

SusanH schreef:
Laetitia: het is nogal veranderd daar beneden, dus voelt wel anders ja.

Ik heb een keizersnede gehad, maar denk dat het ook daar boven wel een beetje veranderd is (geestelijk voordat mensen hun hoofd erover gaan breken :P )

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:08

Mijn mama zegt dat ze het met mij nog wel heel makkelijk had, stille en vrolijke baby, nachten gewoon doorslapen, pas om 7 uur/ half 8 wakker worden. Ook als puppy verder echt niet moeilijk en toen was ik 1.5 en kreeg mijn moeder mijn zusje. En toen begon de hell pas := Mijn moeder heeft mijn zusje regelmatig een nachtje naar mijn oma moeten brengen want het scheelde maar een haartje of ze was overspannen..
En dat zelfde zusje die nooit wilde slapen, 1000x wakker werd 's nachts en het dan op een krijsen zette tot ze ruim 2 jaar was (waardoor mijn broertje die dan nog weer 2 jaar jonger is gezellig mee begon te doen), datzelfde zusje moet je nu om 12 uur dr bed uit trappen omdadt ze zonder problemen tot een uur of 3 in bed kan liggen :+

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:09

Precies, en op die periode zit ik nu te wachten :D

Arme mama van negerzoen :(:)

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:20

Die s*ks komt wel weer hoor :(:)
Maar het is meer dat door alle gebroken nachten, en het continue opletten dat je eigenlijk totaal geen zin meer hebt

Ik heb nu net nr. 2 ook op school, en verheug me ernstig op mijn vrije woensdagochtend :D Ongestoord naar de kapper, het paard, de kledingwinkel of gewoon op de bank liggen met een boekje, koekje en een kop koffie :9

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:26

Hmm, ben ik ook eens een uitzonderig. De s*ks is nog net zo goed en het gebeurd nu zelfs vaker, op de een of andere manier. Net of we een extra connectie hebben nu we een kleine samen hebben (....okay....verder ben ik heel normaal en heel nuchter).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:38

Heerlijk topic!
Ook absoluut geen kinderwens hier, dus dames... klaag en zeur, gooi alle ellende er maar uit!
Veel drama en horror ook graag! :D

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:19

Ook als ze een jaar zijn geweest is doorslapen soms een echte luxe.

Pas uit bad, aan tafel en jawel na 1 hap weer rijp voor het bad.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 13:36

Is ook dom, eten na het badderen :D _O-

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 14:37

zie je wel, ging een briljant topic worden dit haha!
heb bij zoveel post een 'oh ja, ook dat nog-gevoel' :D

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 14:47

Niet meer lang genieten van het feit dat je eindelijk door de was heen bent, voor je het weet zit die alweer vol. Onze jongens nette kleding aan doen is ook een ramp, voor je het door hebt zitten ze alweer onder de vlekken..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 14:47

laetitia schreef:
Beetje brutale vraag, maar wordt de sex na de bevalling weer net zo goed en lekker als daarvoor?
Of merk je dat er toch iets is veranderd binnen in je lichaam?

Ik hoorde laatst op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 42% van de stellen na de bevalling geen tot amper meer sex hebben.

Hier is de verandering eerlijk gezegd meer mentaal. Ik voel me heel lelijk sinds ik zwanger ben geweest en heb daarom minder libido en ik denk dat vriend zijn libido nog ergens in de kelder ligt.
Ik krijg er vast spijt van dat ik zoiets intiems op internet zet, maar wij hebben voor de tweede echt grotendeels seks gehad om een kind te maken en niet uit wilde passie :o

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 14:50

Steph86 schreef:
Niet meer lang genieten van het feit dat je eindelijk door de was heen bent, voor je het weet zit die alweer vol. Onze jongens nette kleding aan doen is ook een ramp, voor je het door hebt zitten ze alweer onder de vlekken..

O dat is zo erg. Dan wil ik ergens op bezoek, leukste kleertjes aan, kind uitgebreid in bad geshampoot, haar in model, nette schoentjes. En hoe lang blijft het schoon, 5 minuten ofzo? Standaard komen we aan onder de zwarte vegen, viezigheid van eten en drinken en haar rechtovereind. Ik kan dat echt niet uitstaan, ik wil zo pronken dan en dat wil echt niet!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 14:52

Urielle schreef:
laetitia schreef:
Beetje brutale vraag, maar wordt de sex na de bevalling weer net zo goed en lekker als daarvoor?

Ik hoorde laatst op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 42% van de stellen na de bevalling geen tot amper meer sex hebben.

Hier is de verandering eerlijk gezegd meer mentaal. Ik voel me heel lelijk sinds ik zwanger ben geweest en heb daarom minder libido en ik denk dat vriend zijn libido nog ergens in de kelder ligt.
Ik krijg er vast spijt van dat ik zoiets intiems op internet zet, maar wij hebben voor de tweede echt grotendeels seks gehad om een kind te maken en niet uit wilde passie :o

ik heb meer lol nu op mijn 40ste en bevallen, dan op mijn twintigste eerlijk gezegd :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 14:53

laetitia schreef:

Zonder in detail te willen treden hebben wij hier geen last van die statistieken ;) Ik merk wel verandering, maar slechts positief.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 14:57

ik kan nog niet eens langs mijn uk lopen zonder dat die begint te krijsen dat ik hem moet pakken :o
en mijn andere dochter van 9 daar lijkt het wel bij of ik plakband aan me reet heb die staat ook op echt ieder moment naast me of achter me
zelf als je even naar de plee gaat dan staat ze aan de deur
van mama :+ pff als ik die stem dan al hoor op dat moment kon ik haar zo het liefste aan het behang plakken :o

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 14:58

ik ga mee met blue_eyes! heb me wel aantrekkelijker gevoeld, maar ben niet onzeker ofzo.

Monrisque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:17

Ja, en als je kids dan "eindelijk" 13 en 9 jaar oud zijn en de nachten weer helemaal voor jullie tweetjes zijn, besluit manlief met de kids om een klein katje te nemen, die dan tijdens die "lekkere" nachtjes voor je slaapkamerdeur gaat staan krijsen....! Laat je hem je kamer in, gaat hij staan gluren (slik) stuur je hem weer weg, zwaait ie de deur wagenwijd open (oeps)! :o

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:26

Mijn god zeg!

Ik wil niet meer!
Ik durf niet meer!
Ik neem maar geen kinderen als ik dit zo hoor! :oo

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:36

Het is (tenminste dat denk ik) natuurlijk ook een behoorlijke verandering in jullie levens.
Eerst draaide het leven om jullie samen, jullie relatie en nu draait het leven min of meer om jullie kindje.

Dat lijkt mij een behoorlijke impact op de relatie hebben.

Ik denk dat ik zelf beter niet aan kinderen kan beginnen, ben zo op mijzelf en zo op mijn vrijheid gericht.
Heb al moeite met de weekendrelatie die ik met mijn vriend heb, omdat ik dan de weekenden niet meer 'vrij' kan indelen en maar zien wat een dag brengt. Het benauwd me behoorlijk als ik eerlijk ben (en dat komt niet omdat ik niet van mijn lievie hou, maar omdat ik blijkbaar heel erg veel ruimte en vrijheid nodig heb).

Orlinapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:41

Wat je niet meer kan als je een baby hebt?
.... de planten water geven :D

Mijn broer is een maand geleden papa geworden en al zijn kamerplanten gaan dood! :D
Tijdsgebrek?? Hoezo dan?

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:47

Laetitia, ik dacht ook altijd, nou mijn paard staat en blijft op de eerste plaats, zo ben ik nu eenmaal. Maar nee hoor, met zo'n hummeltje komt ook een dosis moederliefde daar wordt je niet goed van. Je paard èn jezelf ben je zo vergeten :D

Nog even een 'wat je niet meer kan' waar ik vannacht achter kwam:
Ongestoord boven de wc hangen als je ziek bent, omdat die kleine ook ziek is en gezellig met je mee doet, alleen dan over haar pyama/knuffel/bedje/vloer/mama... :o := Nee ziek zijn kan gewoon niet meer!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:47

denice schreef:
Mijn god zeg!

Ik wil niet meer!
Ik durf niet meer!
Ik neem maar geen kinderen als ik dit zo hoor! :oo

Je wilt al helemaal niet meer als je het topic leest "wat kan allemaal niet meer kan als je zwanger bent" :P

En ook niet meer als je de film Gelukkige Huisvrouw hebt gezien (of het boek hebt gelezen, volgens mij begon daar mijn gedachte om nooit moeder te willen worden...daarnaast is dinnetje postnataal depressief geweest en is nog steeds niet echt blij met het moederschap).

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:50

Laetitia, lees je eigen onderschrift *D Ondanks alle ongemakken is het zoooooo de moeite waard en het mooiste wat er is <3