eumz je leven zo indelen als je zelf wil
maar kinderen maken dat ruimschoots goed hoor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn moeder heeft mijn zusje regelmatig een nachtje naar mijn oma moeten brengen want het scheelde maar een haartje of ze was overspannen..
Ongestoord naar de kapper, het paard, de kledingwinkel of gewoon op de bank liggen met een boekje, koekje en een kop koffie
laetitia schreef:Beetje brutale vraag, maar wordt de sex na de bevalling weer net zo goed en lekker als daarvoor?
Of merk je dat er toch iets is veranderd binnen in je lichaam?
Ik hoorde laatst op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 42% van de stellen na de bevalling geen tot amper meer sex hebben.
Steph86 schreef:Niet meer lang genieten van het feit dat je eindelijk door de was heen bent, voor je het weet zit die alweer vol. Onze jongens nette kleding aan doen is ook een ramp, voor je het door hebt zitten ze alweer onder de vlekken..
Urielle schreef:laetitia schreef:Beetje brutale vraag, maar wordt de sex na de bevalling weer net zo goed en lekker als daarvoor?
Ik hoorde laatst op de radio dat uit onderzoek is gebleken dat 42% van de stellen na de bevalling geen tot amper meer sex hebben.
Hier is de verandering eerlijk gezegd meer mentaal. Ik voel me heel lelijk sinds ik zwanger ben geweest en heb daarom minder libido en ik denk dat vriend zijn libido nog ergens in de kelder ligt.
Ik krijg er vast spijt van dat ik zoiets intiems op internet zet, maar wij hebben voor de tweede echt grotendeels seks gehad om een kind te maken en niet uit wilde passie
laetitia schreef:Beetje brutale vraag, maar wordt de sex na de bevalling weer net zo goed en lekker als daarvoor?
Ik merk wel verandering, maar slechts positief. 
pff als ik die stem dan al hoor op dat moment kon ik haar zo het liefste aan het behang plakken
Nee ziek zijn kan gewoon niet meer! denice schreef:Mijn god zeg!
Ik wil niet meer!
Ik durf niet meer!
Ik neem maar geen kinderen als ik dit zo hoor!