Shadow0 schreef:shantalufyou schreef:groetjes en zoeken jullie heel jullie leven maar uit
ga maar lekker dood in de paardenstrond
En dat terwijl em_papillon het zeker niet verkeerd bedoelt. Jij hebt met je eigen reacties invloed op hoe anderen doen naar jou. Als je te snel begint met 'ga maar lekker dood in de paardenstrond' roep je weerstand op. Het lijkt me prima dat je naar de directeur gaat, en naar je vader, en naar je moeder. Maar het lijkt me ook goed dat je kijkt hoe je je eigen gedrag kunt aanpassen. Want de mensen in dit topic willen je allemaal helpen. Ze hebben niet allemaal dezelfde ideeen over wat het beste is, maar ze willen allemaal dat het pesten stopt. Maar door de manier waarop je reageert lok je een geirriteerde reactie uit. Daar kun je wat aan veranderen, en dit is een goed moment daarvoor.
Het hoeft niet, van mij niet. Je mag ook doorgaan zoals het nu gaat en volhouden dat je het zelf oplost - alleen... heb je het zelf opgelost? Je hebt dit topic geopend omdat je zelf geen oplossing zag. Omdat het nu niet goed gaat.
maar ik kan er iet tegen als iemand harde opmerkingen maak en al helemaal niet als ze me niet geloven en dat ze mijn verhaal raar vinden kan ik er wat aan doen zo ben ik en zo zal ik blijven en zo moeten jullie me maar acepteren ik weet dat ik raar ben maar zo ben ik nou eenmaal wil je perfecie koop dan maar een barbie

Maar als je een andere keuze maakt verandert dat voor mij niks. Maar voor JOU maakt het wel uit. Want jij voelt je ongelukkig.
dacht houd me mond maar dicht (ik ben dyslect eerste klas
)
Wat jij het beste kan doen is uit die slachtofferrol komen, niet meer denken "o wat ben ik zielig" maar eens voor je zelf opkomen en niet telkens zeggen "maar ze geloven me niet" of "niemand in de klas vind me aardig" of weetikveel wat. Gewoon GOED en rustig praten met je docent, niet meteen beginnen met "maar ZIJ doen het", nee, leg ze de situatie voor, op een rustige kalme toon, zodat de docent je goed kan volgen. Hopelijk heb je hier iets aan