Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:@ Friezegek, ja ze had echt great lengths, 100% zeker.. kan zijn dat ik niet helemaal juist zit met aantal extensions, maar in ieder geval minimaal 150.. Misschien dat er hier gewoon wat meer aanbod is (Randstad) want ik heb meer kappers gezien waarbij je rond de 500 euro great lengths kan laten zetten..
Undefined schreef:Maar blij die flip-ins krijg je toch maar 1 strook? Is dat niet veel te weinig?
Undefined schreef:Was het bij foxylocks nou 90 of 100 euro? Met de valuta van geld.nl kwam ik namelijk uit op 92
Undefined schreef:Hmm wil je die foto laten zien?
Ik moet dan toch eerst nog eventjes sparen, en mn eigen extensions verkopen.
Maar je kunt haar dus gewoon mailen en via de bank overmaken? Voor zover ik weet hebben mn ouders namelijk geen creditcard..
lrm schreef:babydol: hoelang zijn die clipins (dat zijn het toch:P)?
voel je goed dat ze er in zitten. en als je over je haar wrijft voel jij het dan?
cloaca schreef:heey.
Ik heb een tijdje terug ook van die clip-in dingen gekocht, met echt haar. ook mooi mijn kleur enzo.
Maar nou heb ik het volgende probleem: Je ziet ze zitten onder mijn haar! Ik heb heel licht, en dun haar van mezelf en je ziet het randje van dat ding er gewoon doorheen... Ik heb ook eens zo'n strook in laten vlechten maar dat kon je ook wel zien zitten als ik m'n haar los had
babydolll schreef:cloaca schreef:heey.
Ik heb een tijdje terug ook van die clip-in dingen gekocht, met echt haar. ook mooi mijn kleur enzo.
Maar nou heb ik het volgende probleem: Je ziet ze zitten onder mijn haar! Ik heb heel licht, en dun haar van mezelf en je ziet het randje van dat ding er gewoon doorheen... Ik heb ook eens zo'n strook in laten vlechten maar dat kon je ook wel zien zitten als ik m'n haar los had
Goed borstelen? Je eigen haar touperen? Je hebt wel heel erg dun haar dan?
VonDutch schreef:Ik heb een thuis kapster gemaild, omdat ik die great lengths toch wel heel duur vond,
En zij heeft socap haren & zet ze ook weer omhoog..
Weet iemand of dit goed, is en wel kan? Dit is het mailtje met prijzen.
Hallo
Ja dat klopt, 60 cm is lang zat en mooi, als je 125 stuks wilt is het 295 euro en 150 stuks 345 euro. het socap haar is 100% menshaar en als je het goed verzorgt kunnen we het hergebruiken. dus wordt het omhoog gezet met een nieuwe wax en dan heb je weer plezier 5 tot 6 maanden, hier betaald je dan voor 125 stuks 90 euro en voor 150 stuks 100 euro. ik ben een thuiskapster kunnen we afspreken bij jouw voor een keuze te maken van de kleur dat beter bij jouw past en dan kunnen we bestellen. normaal binnen 24 uur heb ik het haar thuis.
Bij het bestellen altijd een aanbetaling van 65% van prijs.
Liins schreef:Babydoll: oh hou op schij uit!werd er op een gegeven moment helemaal ziek van! Haha! Foto heb ik alleen niet hier
als ik straks thuis ben dan plaats ik wat! Prijs? 42euro.. :p
babydolll schreef:En matten? ik vind die extensions zo veel geld, dat ligt gewoon aan het plaatsen( ben je al snel 3 uur mee bezig toch? ) Ik kan ook aan balmain extensions komen maar dan moet iemand anders ze inzetten en dat is echt moeilijk.. Het voordeel van extensions vind ik wel weer dat je er alles mee kan doen, zijn ze op gooi je ze weg en koop je nieuwe, ken je van je eigen haar niet zeggen