kop op vertrouw erop dat het goed komt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMendy schreef:Ja dat snap ik ook wel maar zo bedoel ik het niet. Als ik er gewoon niet meer over praat met wie dan ook en mensen bemoeien zich er niet mee LIJKT het of het weg is, dat is wat ik ermee bedoel. Dat is natuurlijk niet zo, besef ik zelf ook maar al te goed maar ik heb nogal de neiging om weg te lopen voor mn problemen en doen of dingen er niet zijn. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je. Ik snap ook dat dat niet de manier is maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er helemaal alleen in sta en weet het allemaal ff niet meer.
edit: bericht aangepast

pubelia schreef:Ik heb ook een eetstoornis. Maar niet om de drang om heel slank te zijn. Als ik me heel erg rot voel ga ik juist veel eten. Alles wat los en vast zit. Daarom ben ik dik. Als ik gewoon voel, eet ik normaal, en val ik ook af. Maar op tijden dat ik me rot voel, (dat is in de regelmaat) eet ik, en kom ik snel aan.
Het heeft een naam. (ik geloof bing?) Ben in ieder geval een emotie eter.
Maar als ik me echt heel erg rot voel, kan ik een dag niet eten.
_AAASCHAAA_ schreef:@ haffies, ik zie het aan mezelf niet en daarom zeg ik snel van die foto's kloppen niet en die spiegel vertekend. Ik geloof het gewoon niet hoewel het beeld het duidelijk aan geeft. Ik weet dat ik op de foto's mager ben maar het beeld geeft dat niet. Ik kan de knop nu een beetje om zetten om te zeggen van... neej die beelden kloppen wat ik die op foto enzo, wat ik aan mezelf zie klopt niet. En dat inzicht moet veranderen en dat heeft bij mij heel lang geduurt, soms zie ik nu ook nog wel ( fout ) dat ik niet dun ben. Maar als ik dan realistisch ben dan kan ik zeggen dat ik dun ben.
XxHaffiesxX schreef:pubelia schreef:Ik heb ook een eetstoornis. Maar niet om de drang om heel slank te zijn. Als ik me heel erg rot voel ga ik juist veel eten. Alles wat los en vast zit. Daarom ben ik dik. Als ik gewoon voel, eet ik normaal, en val ik ook af. Maar op tijden dat ik me rot voel, (dat is in de regelmaat) eet ik, en kom ik snel aan.
Het heeft een naam. (ik geloof bing?) Ben in ieder geval een emotie eter.
Maar als ik me echt heel erg rot voel, kan ik een dag niet eten.
Heb jij hulp?
Zou je wel kunnen helpen!