TIP: misschien moet haar moeder dit topic maar eens lezen, incl. de reacties van alle moeders die hier gereageerd hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Volgens mij is dit het enige topic op Bokt waar iedereen het met elkaar eens is![]()
TIP: misschien moet haar moeder dit topic maar eens lezen, incl. de reacties van alle moeders die hier gereageerd hebben

Adil18 schreef:TS: Hoe lang ben je met je vriendje samen dan...?
Skygirl schreef:Adil18 schreef:TS: Hoe lang ben je met je vriendje samen dan...?
Maakt dat uit voor aan de pil gaan? Waarschijnlijk komt het er toch een keer van, beter ben je dan al voorbereid.![]()
Bovendien geeft TS ook last van buikpijn te hebben. Dat had ik ook, maar was toch een beetje huiverig voor de pil. Uiteindelijk heeft het echt heel erg gescheeld en wou ik dat ik er eerder aan begonnen was.
listiglistje schreef:Je bedoeld dat ze het stiekem MOET doen, omdat haar moeder haar kop in het zand steekt![]()
jammer van zo'n moeders....
Dit onderwerp hoort mi toch ook bij de opvoeding en in welke tijd leven we zeg....
xx_Kelly_xx schreef:Hallo, bedankt weer voor alle reacties.
Mijn vriend en ik zijn nu 4 maanden bijelkaar, en nee nog geen sex gehad. Ik heb de bijsluiter goed gelezen en ik moet beginnen op de eerste dag van mijn menstruatie. De huisarts heeft het me UITEINDELIJK meegegeven.. maar dan ook de nadruk op UITEINDELIJK. Ze vroeg echt super veel, en zei dat ze er eigenlijk niet achter stond omdat ik geen toestemming had maar ja dat is niet aan haar want wettelijk is ze me dit verplicht als ik wil.
Arabesk schreef:waarom per se de pil? Condooms werken ook prima en je hoeft niks te slikken
Bellona_K schreef:Andere bokkers hebben al goede tips gegeven over hoe je zou kunnen betalen en hoe je ervoor kunt zorgen dat je ouders er niet achter komen. De pil is trouwens helemaal niet zo duur; ik betaal 14.25 voor 3 maanden. Condooms zijn iig een stuk duurder