Pff heb de hele dag al barstende koppijn

K moet 28 mei weer heen om bloed te prikken, hopen op een goeie uitslag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Monster_tos schreef:Waar halen jullie die zuigtabletten vandaan? Lijkt mij ook wel wat om te proberen!
Charaz schreef:xTweetyx schreef:Zijn er meer mensen die bij de huisarts dan een injectie halen en die spuiten het er meteen in??????
dat is dus echt heel slecht, heel slecht voor je billen, het moet gelijdelijk opgenomen worden.
Hoe bedoel je dit?
polly2 schreef:Monster_tos schreef:Waar halen jullie die zuigtabletten vandaan? Lijkt mij ook wel wat om te proberen!
Ik bestel ze gewoon hier: binnen twee werkdagen in huis:
http://www.bonusan.nl/vademecum/dibenco ... m_b12.html
dat doet flink branden als ze het te snel doen...

Waarschijnlijk neemt mijn lichaam het gewoon niet goed op. Vaak misselijk, maar zit ook te twijfelen met de pil? Dus ook even over gestapt naar een andere pil. Van die andere kreeg ik ook barstende hoofdpijn!! Toen ik voor het eerste naar de huisarts ging.. ging ik er na toe met Stekende hoofdpijn! Dat mijn oog gewoon klein werd zo zeer! Sinds ik die spuiten heb gehad heb ik er helemaal geen last meer van. Minder snel moe.. Maar nu komt het allemaal langzaam aan weer terug. Charaz schreef:Je huid? Die spuit wordt in je spier gespoten.
In een streep door erin spuiten lukt niet eens want daar is de vloeistof te dik voor, wel is het prettiger als het rustig en geleidelijk wordt gespoten.

voor de prikken was ik altijd benauwd en zat ik aan veel prednison.