Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het kan net zo goed iets anders zijn. Maar goed, dat kan alleen de uitslag brengen... ik ben benieuwd wat het nu uiteindelijk blijkt te zijn. sharoontje schreef:Wen_en_Jelle; Bloeden heb ik nog niet gehad, maar mocht ik wel zwanger zijn, dan zal het nog geen maand zijn. 3 weken ongeveer, dus misschien kan dat ook de rede zijn dat ze met die testen elke keer negatief uitslaan?
Ik heb net gebelt, maar de uitslagen waren nog niet binnen, dus moet vanmiddag terug bellen.
Wat me wel opviel, toen ik net voor de spiegel stond, is dat mijn buik wat rond aan het worden is, naja en de dingen die ik hier al heb neergezet.
Hanny_jelke; Wat bedoel je met verder?
Caroline1985 schreef:Ook ik had het ook al in erg vroeg stadium door. Mijn buik zette ook meteen op. Maar goed pijnlijke borsten had ik elke maand voor ik ongesteld moest worden dus dat zei bij mij niets. Gelukkig zei de zwangerschapstest veel meer.
Ben heel erg benieuwd wat er uit is gekomen. Laat je het ons weten?
Zie je ook met mensen die (denken) ziek (te) zijn. Soms komen er zelfs klachten bij, die betrekken ze dan op hun ziekte (of de ziekte die ze denken te hebben). Is heel normaal. Er kunnen een heleboel dingen aan de hand zijn... Wel/niet zwanger kan alleen de uitslag geven natuurlijk. 
Ze hebben bij de uitslagen die ik vandaag heb gehad er bijgezegd dat daar niets van een ontsteking oid inzit, dat was allebei 100% goed.
En blij dat ik was toen ik ongesteld werd.