Goede openings tekst? 
Er was eens een topic dat begon als iemand die en oplossing zocht, voor een groot probleem!
Wangbijten!

Er bleken een heleboel bokkers te zijn met zo'n soort probleem!
Wangen, lippen, nagels en vingers waren geen uitzonderingen!

Puistjes, bultjes, wondjes, alles moet open!
Niet bokkers (= buitenstaanders

) commentaar: 'Gewoon stoppen!'
We worden gewoon niet begrepen!

En dan zoeken we medeleven bij mede-bokkers!
En tadaaaaaaam, een huiskamertopic

Sommige bokkers krijgen rare ingevingen

:
Juangi schreef:Ga denk ik maar vampier worden als ik soms merk hoeveel bloed daar uit komt, bah! Vind het nog vies ookl!
Red_Savage schreef:Volgens mij moeten we serieus in rehab.

Worden we lekker ranzig :
themuisje schreef:velletjes naast je vingers he, die zij zo lekker vleesig

themuisje schreef:toen ik een gat in mijn gehemelte had (groeide een tand

)
kwam er allemaal grote lappen vel af. en ja hoor dan zit je met je hele hand in je mond die er uit te werken. want als ik ze eenmaal gevoeld heb MOETEN ze eruit.

en dan raar vinden dat het giga ontstoken is

themuisje schreef:nagelak helpt niet

vind ik juist lekker... kun je eerst dat er af schrapen

soort van voorgerecht
Steef schreef:Nou als je wil stoppen met nagelbijten moet je er is oorsmeer aan smeren, deed 1 keer perongeluk m'n vinger in m'n mond nadat ik ermee in m'n oor had gezeten, man wat is dat smerig
*oke lekker fris verhaal weer

*
En zijn we geobsedeerd:
Steef schreef:Als ik pizza heb gezeten heb ik vaak ook wat velletjes in m'n gehemelte hangen, omdat ik weer veel te vroeg ben gaan eten toen die nog super heet was. O jahoor, moeten er allemaal uit! Zit ik altijd met zo ongeveer m'n hele hand in m'n mond die dingen eruit te trekken

We vinden ons heel zielig:
Steef schreef:Cheetahfan schreef:ik heb liever een wondje dan een puistje... ik háát die dingen

Helaas zit heel mijn gezicht eronder

Wie heeft de gouden tip?

Laatst bijgewerkt door Cheetahfan op 26-04-10 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt