"Wangbijten"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:34

Nanne schreef:
OMG!

Dat binnenkant van de mond kapot bijten doe ik ook.. In hele ernstige mate en ik kan er niet mee stoppen.. Het gaat tot bloedens toe en de binnenkant van mijn mond is een groot litteken.. Bij mij is het echt een tik, ik doe het ook onbewust.

Maar ik kan bijv. geen sinaasappelsap drinken want dan ga ik door een hel.. Zo erg steekt het..

De grote vraag is hoe kom je er vanaf.. :=

Dat vragen wij ons hier allemaal af :P

Welkom bij de club :')

leintje_

Nanne schreef:
OMG!

Dat binnenkant van de mond kapot bijten doe ik ook.. In hele ernstige mate en ik kan er niet mee stoppen.. Het gaat tot bloedens toe en de binnenkant van mijn mond is een groot litteken.. Bij mij is het echt een tik, ik doe het ook onbewust.

Maar ik kan bijv. geen sinaasappelsap drinken want dan ga ik door een hel.. Zo erg steekt het..

De grote vraag is hoe kom je er vanaf.. :=

Als we dat wisten was dit topic niet geopend :))
Maar ik merk aan mezelf wel, dat ik het op sommige momenten veel meer doe dan op andere momenten.

996981

oeeeh ik heb net wat ontdekt :D het voelt fijn om met mijn vinger (zout) tegen het plekje op mijn lip te gaan..... JIPIEE := dat prikt dus en voelt daarom lekker ?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:35

Ik krijg er ook veel commentaar op van andere mensen omdat ik het dus onbewust doe en daarbij hele gekke bekken kan trekken om bij het juiste plekje te komen waar in mijn ogen gebeten moet worden.. Mijn vader zegt altijd dat ik net een debiel ben.. :')

Zout is lekker tegen die wondjes ja! :j

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:36

Goede openings tekst? O:)

Er was eens een topic dat begon als iemand die en oplossing zocht, voor een groot probleem!
Wangbijten! :oo
Er bleken een heleboel bokkers te zijn met zo'n soort probleem!
Wangen, lippen, nagels en vingers waren geen uitzonderingen! O:)
Puistjes, bultjes, wondjes, alles moet open!

Niet bokkers (= buitenstaanders :Y) ) commentaar: 'Gewoon stoppen!'
We worden gewoon niet begrepen! :oo

En dan zoeken we medeleven bij mede-bokkers!
En tadaaaaaaam, een huiskamertopic *\o/*

Sommige bokkers krijgen rare ingevingen O:) :

Juangi schreef:
Ga denk ik maar vampier worden als ik soms merk hoeveel bloed daar uit komt, bah! Vind het nog vies ookl!

Red_Savage schreef:
Volgens mij moeten we serieus in rehab. :=

Worden we lekker ranzig :

themuisje schreef:
velletjes naast je vingers he, die zij zo lekker vleesig :+

themuisje schreef:
toen ik een gat in mijn gehemelte had (groeide een tand :x )
kwam er allemaal grote lappen vel af. en ja hoor dan zit je met je hele hand in je mond die er uit te werken. want als ik ze eenmaal gevoeld heb MOETEN ze eruit. :\ en dan raar vinden dat het giga ontstoken is :+

themuisje schreef:
nagelak helpt niet :n vind ik juist lekker... kun je eerst dat er af schrapen :') soort van voorgerecht

Steef schreef:
Nou als je wil stoppen met nagelbijten moet je er is oorsmeer aan smeren, deed 1 keer perongeluk m'n vinger in m'n mond nadat ik ermee in m'n oor had gezeten, man wat is dat smerig

*oke lekker fris verhaal weer :=*

En zijn we geobsedeerd:

Steef schreef:
Als ik pizza heb gezeten heb ik vaak ook wat velletjes in m'n gehemelte hangen, omdat ik weer veel te vroeg ben gaan eten toen die nog super heet was. O jahoor, moeten er allemaal uit! Zit ik altijd met zo ongeveer m'n hele hand in m'n mond die dingen eruit te trekken :=

We vinden ons heel zielig:

Steef schreef:
Cheetahfan schreef:
ik heb liever een wondje dan een puistje... ik háát die dingen _-:(

Helaas zit heel mijn gezicht eronder O:)

Wie heeft de gouden tip? }:0
Laatst bijgewerkt door Cheetahfan op 26-04-10 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:36

themuisje schreef:
oeeeh ik heb net wat ontdekt :D het voelt fijn om met mijn vinger (zout) tegen het plekje op mijn lip te gaan..... JIPIEE := dat prikt dus en voelt daarom lekker ?

Ik heb ook als ik m'n nagel er te kort af heb getrokken ik het 'lekker' vind om tegen dat plekje aan te gaan. Na 1,5 dag ong is het het beste :')

Damn dit is echt zo fout _O-

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:37

Ja hij is wel leuk! Alleen zou ik de tekst even in het midden zetten met;
Code
[center] tekst [/center]

Rienn

Jullie beginen eng te worden! :')

996981

jaaaa :D bij worden we lekker ranzig sta ik 3 keer... vinden jullie me echt vies ? |(

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:38

Sorry O:)
Heb de meest ranzige quote's eruit gehaald! :D
Zal er nog wel wat toevoegen :+
Ik begrijp je helemaal hoor! :(:)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:39

DIe laatste quote klopt alleen niet :P Want dat heb ik nooit gezegd _O-

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:39

Haha ik join de club.

Vriendin van me vindt het dusdanig storend dat ze er CONTINU wat van zegt. "Je lijkt wel een mongool als je zo'n scheve bek trekt".

Binnenkant van m'n mond is altijd kapot. Niet tot bloedens toe, alleen als ik zenuwachtig ben. Doe dit al van jongs af aan, het is echt een tik. Ook als ik computer, continu.

Sinaasappelsap ken ik ja, haha, niet prettig... :+

Pukkels moet je gewoon niet aankomen, helemaal niet aan je gezicht. Geen smeersles niks. Gewoon make-upremover en gaan slapen en dit heel lang volhouden. Geloof me, wordt minder.

Nagels beet ik ook, maar ben ik sinds ik een jaar of 17 ben vanaf. Ben nu 22, en die wangen blijven.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:40

oewh een nagelbijter af :D vertel hoe doe je het ???

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:43

Pukkels zijn hier ook een ramp. Heb iets waardoor alles dat niet normaal is zo snel en pijnlijk mogelijk word weggewerkt :')

Ik krab ze vaak open of ik schuur ze open... Kan er gewoon niet tegen, zo smerig die dingen. En achteraf baal ik als een stekker natuurlijk dat ik het weer heb gedaan.

Mijn gezicht ziet er dus altijd uit als een oorlogslagveld met bommen en granaten :+

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:44

Cheetahfan schreef:
Steef schreef:
Als ik pizza heb gezeten heb ik vaak ook wat velletjes in m'n gehemelte hangen, omdat ik weer veel te vroeg ben gaan eten toen die nog super heet was. O jahoor, moeten er allemaal uit! Zit ik altijd met zo ongeveer m'n hele hand in m'n mond die dingen eruit te trekken :=

Wel hoor Steef! Ergens op pagina 3 (Volgens mij :') )

Nee die daaronder bedoel ik! Over dat er pukkels over m'n hele gezicht zitten ofzo :P

ponymeid1

Ik weet niet meer precies. De één op andere dag was het over. Eigenlijk was het omdat ik gala had geloof ik. En ik had bedacht dat ik toch wel nagels moest hebben. Dus heb serieus 3 maanden geen nagel gebeten. En continu veilen om ze sterker te maken. Hoppaaaa gala voorbij, ik weer nagels bijten. Jaar daarna dacht ik, als ik dat 1x kan, kan ik dat zeker nog een keer. En nu ze wat langer zijn hou ik het prima vol. Worden ze kort door scheuren, glipt er een keer een hapje doorheen! Maar gewoon recht afknippen, mooi rond veilen en laten groeien. Is de verleiding VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL minder groot :+

Steef

Die boven; Wie heeft de gouden tip dus _O-

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:45

Maar dan doe ik hem niet in het midden, vind het zwaar irritant :o
En die foto (Weet even niet meer van wie die is) doe ik er maar niet in hé? :P

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:47

Zolang mn nagels recht zijn, bijt ik niks. Heb in 2 of 3 jaar wellicht 4x een nagel afgebeten die al gescheurt was! :) En daarna weer laten groeie uiteraard :P

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:53

Hee dit heb ik ook! Ik bijt ook de vellen van mijn lip af.
En ik heb ook een tik met de binnenkant van mijn wangen. Als ik kwaad word bijt ik zo hard in mijn wangen tot ik erdoorheen ga. Hihi echt heel erg....

996981

Re: "Wangbijten"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:55

pff het is echt heel erg :( verslavend ook. het gaat automatisch :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:59

Sharmila schreef:
Hee dit heb ik ook! Ik bijt ook de vellen van mijn lip af.
En ik heb ook een tik met de binnenkant van mijn wangen. Als ik kwaad word bijt ik zo hard in mijn wangen tot ik erdoorheen ga. Hihi echt heel erg....

Ja dat heb ik ook als ik boos ben, maar dan echt boos, dan bijt ik gewoon een stukje wang uit onbewust :o

Steef

Re: "Wangbijten"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:03

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 00:49

Ik ben ook extreem, wangen, lippen, nagels, de velletjes van m'n duimen totaan het kootje en ik doe dit al zo lang dat ik het niet eens meer voel :+ Heb hele nare littekens overal, maar ik kan er niet mee stoppen en eerlijk gezegd heb ik de moed allang opgegeven.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 00:56

themuisje schreef:

_O- Ik doe dat echt zoooo vaak! :)) Heerlijk, lekker masochistisch :))