Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hypofocus schreef:daniella74 schreef:Kunstwimpers geven vaak oogontstekingen
Dat is voor 't eerst dat ik dat hoor...
Heb nog nooit iemand gezien of gesproken met oogontsteking door kunstwimpers.
En ik ben jarenlang model geweest. Heb veel in de visagie gezeten. Enorm veel kunstwimpers op gehad...
En zelf nooit oog ontsteking gehad (terwijl ik extreem gevoelige ogen heb), nooit een model tegen gekomen dat het heeft gehad, en nooit een visagist tegen gekomen die er over gesproken heeft.
Dus dat zal best mee vallen met oog ontsteking door kunstwimpers
Je moet alleen de lijm niet in je ogen spuiten, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Iris82 schreef:Ik heb al getemd hoor, dus dr zal zo wel een mod inspringen die online isIk ben wel geen mod, maar zou iedereen nou weer lief tegen elkaar willen doen enzo? Please?
Majo schreef:Iris82 schreef:Ik heb al getemd hoor, dus dr zal zo wel een mod inspringen die online isIk ben wel geen mod, maar zou iedereen nou weer lief tegen elkaar willen doen enzo? Please?
Daarbij: in dit geval probeert iedereen best lief te doen en mee te denken, maar als je redelijk de grond ingeboord wordt door de TS, vind ik het moeilijk worden om lief te blijven en mee te denken.
Wat ik voor deze persoon dus ook niet meer zal doen.
daniella74 schreef:Goh, dat had ik zelf nooit kunnen bedenken dat je het niet in je ogen moet spuiten. Ik heb van een oogarts en een aantal visagisten.
BeautyEmily schreef:Ik had toch duidelijk gezegd geen commentaar te willen over mijn Marcara?
Ik vraag alleen of er zoiets degelijks is als Afpulk-proof mascara.
Nou dat is er niet, weg probleem!
Dit topic kan van mij gewoon gesloten worden hoor,
ik heb antwoord op mijn vraag meer heb ik niet nodig!
Mensen die zeggen dat ik teveel mascara op heb, luister ik gewoon niet na.
Ikzelf vind het mooi dus!
BeautyEmily schreef:Het gaat puur om de manier waarop je zelf op een zeer nare, denigrerende manier reageert op anderen met geschreven tekst, alsof die andere mensen enorm dom zijn. That's all.Ik had toch duidelijk gezegd geen commentaar te willen over mijn Marcara?
Majo schreef:Het gaat puur om de manier waarop je zelf op een zeer nare, denigrerende manier reageert op anderen met geschreven tekst, alsof die andere mensen enorm dom zijn. That's all.
BeautyEmily schreef:Ontopic graag?BeautyEmily schreef:Ik had toch duidelijk gezegd geen commentaar te willen over mijn Marcara?
BeautyEmily schreef:Ontopic graag?BeautyEmily schreef:
Hypofocus schreef:Had je mijn tips nou gelezen?
Misschien is het een idee om mensen even te laten weten/bedanken dat je de tips hebt gelezen.
En de mensen die dingen schrijven die je niet wil horen, gewoon lekker negeren.
Steek daar niet zoveel energie in, het levert je niets op, en mensen gaan juist harder reageren
19LindA83 schreef:ik vind mijn reactie redelijk ontopic aangezien wat ik omschrijf wel gebeurt in dit topic!!!
Maar goed zoals ik al zei: ik denk dat het een gewoonte/tic is geworden net als nagelbijten...