Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daffodil schreef:Elke dag en soms zelfs twee keer op een dag. Iedereen zegt altijd dat dat niet goed is, maar ik heb daar nog nooit iets van gemerkt en doe dat dus echt al heel erg lang.
Voor degenen die zeggen hun haar slechts één keer in de zoveel dagen te wassen, dragen jullie een cap tijdens het rijden? Kan me namelijk niet voorstellen dat dat fris is om de dag erna dan gewoon naar je werk/school te gaan zonder je haar te hebben gewassen......
Heb niet het idee dat het daarna nog vies is hoor, denk dat dat meer iets is wat tussen je oren zit

). Haar dat naar de paarden stinkt, kan je naar mijn idee niet fris ruikend maken door alleen water. Rebeccaa schreef:Je kan toch ook vet haar hebben door de puberteit? Dat het vanzelf overgaat als je ouder wordt, of niet? Dan maakt het niet uit hoe vaak je het wast, vet wordt het toch wel en dan vind ik het gewoon wel zo fijn als het lekker schoon is en fris ruikt.

)
meer nog dan voorheen. Elicious schreef:Dat had ik dus ook, al jaarenlang en ik was het zat. WAnt de 2e dag kon ik het nooit los, want het zat alleen maar plat en lelijk. Dus ik heb nu 10 cm van mijn haar geknipt, er laagjes in laten zetten het het platte is opgelost. Vet of niet, plat zit het niet meer door de laagjesIk was mn haar om de dag ...
De 2e dag moet ik ze dan wel echt in een staart, of iig vast doen ... want los zitten ze dan echt al een beetje plat.
xSannnn schreef:Het maakt je haar sneller vet, zeker bij lang haar, ik was het zelf om de dag
Ik was ook met een shampoo die het luchtig zou moeten houden en gebruik eigenlijk nooit cremespoeling omdat dit mijn haar sneller vettig maakt.
Citaat:daarna nog vaak een uur bezig om die krullen te temmen met een stijltang
Stacey schreef:Mijn streven is om mijn haar maximaal 3 in de week te wassen, maar als ik heb paardgereden (lees: cap op heb gehad) dan heb ik gezweet en als ik het dan niet was, ruikt mijn haar nog steeds naar mijn cap. Niet fris dus. Dus uiteindelijk was ik het alsnog een keer of 5 per week.
@Focussed, hoe doe jij dat dan als je hebt gereden (of rijd je niet met cap?). Haar dat naar de paarden stinkt, kan je naar mijn idee niet fris ruikend maken door alleen water.
Nee niet dat is niet goed.