Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alle gevoelens moeten geuit worden, anders krop je het maar op, maar je sexuele gevoelens moet je onderdrukken? Kan ik echt niet bij met m'n hoofd.
Frozenstar schreef:Zou het een condoom zijn dan met Sesamstraat figuurtjes ofzo.

phormicola schreef:Euhm...kinderen zijn geen sexloze wezens hoor. Ik begon dat soort gevoelens al te krijgen toen ik 6 was. Bij sommigen is de drive nou eenmaal heel erg groot en ik vind het onzin dat ze er dan maar niet mee bezig moeten zijn. Nee, lekker negeren hoor die gevoelens, want die hoor je nog niet te hebben, ben je op je 18e compleet gefrustreerd.Alle gevoelens moeten geuit worden, anders krop je het maar op, maar je sexuele gevoelens moet je onderdrukken? Kan ik echt niet bij met m'n hoofd.
Als het goed is krijg je op de basisschool ook voorlichting, en toen ik 9 was wist ik al alles over veiligheid, SOA's, standjes, technieken, masturbatie noem maar op, omdat ik de BreakOut! las haha
Ikzelf heb niets met m'n sexuele gevoelens gedaan totdat ik 19 was, omdat ik het gevoel had dat m'n gevoelens verboden en slecht waren (door het soort mentaliteit die hier heerst, maar die heerst ook in de maatschappij) en ben jarenlang daardoor bang geweest voor sex.
Als het allemaal een beetje met beleid gaat, vind ik het gezonder om op je 14e veilige sex te hebben dan het maar te proberen het te onderdrukken.