En jawel hoor...het mooie weer is weer aangebroken, maar rustig in de tuin zitten is er nagenoeg niet bij.
De kids van 2 deuren verder vergallen dat plezier wel voor ons.
Hun jongste zoontje (volgens mij vandaag jarig als ik het zo van binnen uit hoor) nkrijst werkelijk de hele buurt bij elkaar (2 jaar)
Volgens de moeder komt dat omdat de vorige eigenaar (vrienden van me) in dat huis met voodoo bezig zijn geweest en dat jong daar nu dus last van heeft
Yeahhhh sure.....ook een heel mooi excuus als je gewoon dat etterbakkie van je niet onder controle kan houden.
Het is echt niet normaal.....heb ook werkelijk nog nooit eerder in mijn 46 jarige leven een kind zo hard horen krijsen en dat kan hij uren volhouden.
Moeder begint dan wanhopig terug te krijsen en ja.....dan zit je dan in je mooie tuintje waar je graag van wilt genieten.....niet fijn kan ik je zeggen.
als mijn honden vanuit het niets eens gaan blaffen roep ik ze tot de orde...wil niet dat de buren last hebben van mij, maar daar!!!!
Ik zit nu binnen met de sfuifpui open en had net even de tv aan....kon dus de verslaggeefster dus helemaal niet verstaan!
helppppp.....waar kan ik in mijn eigen huis nog heen voor wat rust (zeker nu ik ziek ben heb ik daar soms even behoefte aan)