Wat voor "TIK" heb jij...??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:11

c_alsemgeest schreef:
Oeh ik ontdek ook steeds meer tics... :')
Bij m&m rangschik ik ze ook op kleur, van alles even aantallen en dat de "lekkerste" voor het laatst bewaren :')

Haha, ben niert de enige. Ik MOET elke dag op school een zakje m&m's halen. Als er bijv. van de bruine 10, oranje 5, rood 2 bijvoorbeeld. Eet ik eerst rood, dan oranje, dan bruin. Hoe meer van de zelfde kleur. Die bewaar ik.
Voor de rest me tenen/vingers heel raar bewegen :o , als het niet kan (bijv. met te kleine schoenen) word ik gek :')

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:11

Gapen als ik verlegen ben.
Vérschrikkelijk. }:0

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:13

Teelee schreef:
ik heb een heleboel tiks eigelijk, maar kan ze zo ook niet bedenken eigenlijk _O-

dat komt wel :')
naarmate je meer andere dingen leest, denk je. eej verrek, dat heb ik ook :')

Desty

Re: Wat voor "TIK" heb jij...??

ja idd :+

Roane

Met mijn hoektanden een velletje aan de binnenkant van m'n mond 'pakken' en telkens op kauwen :')

Tot je hele mond open ligt :=

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:14

Minjon schreef:
Ohja las net van die voeten over dingen springen..

Als ik in de autozit, ontwijk ik met mijn kontspier de bomen etc (Span dus mijn kont aan en dan "ontwijk" ik ze)
Hahahahahaha _O-

Dat heb ik idd ook, wsit even niet hoe ik het uit moest leggen. Of elke keer om de streepjes _O-

Of elke keer '' He??'' zeggen. En dan antwoord geven. Dus het wel horen, maar toch nog even zeggen '' wat zeg je? ''

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:17

Ik moet en zal altijd extra controleren of ik de wc deur op slot heb gedaan...
echt overal waar ik ga :+

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:19

Trouwens ook velletjes aan de zijkant van mijn vingers, naast je nagels zegmaar, tot bloedens toe dr af trekken. Ik heb echt nóoit dat het bij alle vingers heel is. Ik kan het ook niet laten om als er een klein 'lipje' zit het eraf te trekken. Heel vervelend. En korstjes moet ik ook altijd eraf trekken, het gebeurt nooit dat een korstje er niet minimaal 1 keer af is gehaald.

Ik ga alles wat ik hier lees ook uitproberen nu, slecht idee. :+

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:22

S__L schreef:
Ik selecteer ALTIJD de tekst op de computer als ik aan het lezen ben..

Dit heb ik ook en ik blijf maar klikken met mn muis :') Zeg maar, als ik aan t lezen ben, selecteren 'klik' selecteren 'klik'. Enz. haha en ik heb 't zelf niet eens meer in de gaten :P !

Juangi schreef:
- Als ik in de auto zit moet ik altijd met mijn voeten over een andere auto/lantaarnpaal/bord/boom springen. Als ik dat niet doe word ik gek.
heb ik ook _O-

c_alsemgeest schreef:
als ik de telefoon ophang druk ik nog 3x op de uitknop om er zeker van de zijn dat die opgehangen is.
Uhu ik doe 't wel vaker als 3x erna !! :')

Ik bewaar voor de rest ook het 'lekkerste' voor het laatst.. :D

Slapen met mn haren los MOET, haha .. :') Anders heb ik de volgende dag geen mooie staart (heb krullen dus wordt sochtends niet met de borstel aangezeten i.v.m. vrééééselijk pluishaar dan !

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:23

Heeel slecht idee! :')
Ik heb ook altijd. (meer een gewoonte) Dan probeer ik vroeg te gaan slapen (tussen 9 en half 10 pc uit) En dan lig ik half 11 nog tv te kijken :roll: Ik ga nu een nieuwe poging doen tot.. :')

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:26

paddington schreef:
Ik moet en zal altijd extra controleren of ik de wc deur op slot heb gedaan...
echt overal waar ik ga :+

Daantjee12 schreef:
Of elke keer '' He??'' zeggen. En dan antwoord geven. Dus het wel horen, maar toch nog even zeggen '' wat zeg je? ''

En de binnenkant van mijn wang stuk bijten bij stress

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:29

Ik onthou kentekens van auto's.
Zo kan ik zien of het een bekend iemand is en of ik dus moet zwaaien ja of nee.
Ik kan nu dus heel veel kentekens zo opnoemen, terwijl de eigenaar van de auto hem soms helemaal niet weet :+

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:32

Ik heb al jaren een vervelende tic/gewoonte en dat is dat puistjes weg móeten (krabben/knijpen) en ik daardoor korstjes en wondje sin mijn gezicht krijg en vervolgens zit ik daar weer aan te frunniken, doodmoe wordt ik er van, kan er niet vanaf blijven en het ziet er niet uit!

Verder nog een tic dat ik nagelbijt en dat ik bepaalde structuren of volgordes doe in bepaalde situaties :P ennn even denken, ik slaap met oordoppen in en iets over mij ogen omdat ik anders wakker wordt, ik merk dat ik nu niet meer kan slapen zonder oordoppen bijna.

Zal er ongetwijfeld nog een paar vergeten :P

Oja ik tik altijd even bij schuifpuien e.d. met mijn vingertegen het glas om te checken of hij wel open is of dicht. Ben vroeger als kind door een net gelapte schuifpui gelopen. :P
Ik tik bij de auto en kachels e.d. eerst met mijn mauw er tegenaan om te kijken of ik geen schok krijg, dat vind ik vreselijk :P

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:37

Mn vingers knakken :=

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:38

Oh god, een verschrikkelijk topic. :Y)
Ik heb er ook teveel om op te noemen...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:48

Mijn voet beweegt altijd heel snel op en neer, dat gebeurt zonder dat ik er erg in heb,.
Ik kan niet naar de wc als mensen het kunnen horen.
Volume moet altijd op een mooi rond getal staan.
Ik eet snoepjes altijd op volgorde van kleur.

En vast wel meer...

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:50

Juangi schreef:
Daantjee12 schreef:

En de binnenkant van mijn wang stuk bijten bij stress

Dit doe ik ook. Zal over meerdere tiks nog even nadenken :+

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:50

Stravero schreef:
S__L schreef:
Ik selecteer ALTIJD de tekst op de computer als ik aan het lezen ben..

Dit heb ik ook en ik blijf maar klikken met mn muis :') Zeg maar, als ik aan t lezen ben, selecteren 'klik' selecteren 'klik'. Enz. haha en ik heb 't zelf niet eens meer in de gaten :P !

Juangi schreef:
- Als ik in de auto zit moet ik altijd met mijn voeten over een andere auto/lantaarnpaal/bord/boom springen. Als ik dat niet doe word ik gek.
heb ik ook _O-

Deze twee heb ik ook, en nog veel meer ongetwijfeld.. :+

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:54

Ik heb tiks altijd tijdelijk, dan weer een maand die en dan weer een maand die... :=
Momenteel heb ik dat mijn neusgaten bewegen. := Ik móét het gewoon doen. :+ Groot, klein, groot, klein! _O-
Het valt iedereen op... :=

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:55

Roane schreef:
Met mijn hoektanden een velletje aan de binnenkant van m'n mond 'pakken' en telkens op kauwen :')

Tot je hele mond open ligt :=

Ja dat heb ik ook... en maar door gaan... tot bloedes aan toe 8)7

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:56

Ik zet mijn wekker nooit op een rond getal, maar een minuut extra :P 8.00 wordt 8.01, 8.30 wordt 8.31 en 8.45 wordt 8.46 :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:00

Ohja, en ik doe altijd eerst mn linker schoen en dan mn rechten schoen aan, andersom kan ik het niet. Met handschoenen, mouwen enz. is het omgedraaid, eerst rechts dan links.. :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:04

In de auto 'spring' ik met mijn ogen over de hectometer paaltjes heen. Zéér vermoeiend. Ook keek ik altijd weg als ik met iemand praatte. Dus aankijken, wegkijken opzij, aankijken etc. Vriendinnen begonnen zich hieraan te ergeren dus na een poos heb ik dat nog af kunnen leren :)

BIj links en rechts kies ik altijd voor links, mijn gordijnen MOETEN helemaal gesloten zitten anders kan ik niet slapen. No kiertjes allowed. Ik galopeer door het huis ipv lopen of rennen. Ik ben ook een fanatieke traptree teller :j

Volume van de tv & mp4 moeten op een getal dat deelbaar is door 5. Mijn wekker staat standaard 5 minuten voor, terwijl mijn telefoon mijn echte wekker is. Deze staat wel gewoon op tijd. Ik sta nooit op treinrails, daar stap ik overheen en ik kan me niet opmaken zonder muziek.
Oh en ik eet altijd eerst groente, dan aardappels en dan vlees. Standaard. En als ik bloemkool eet mix ik dat met aardappels maar ik moet ook nog losse aardappel hebben :D

Volgens mij was dat het wel zo'n beetje :')
Laatst bijgewerkt door Snippergroen op 08-04-10 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:06

Oke, als ik soep eet met groenten erin eet ik eerst de soep op en dan pas de groenten of vermicelli die erin zitten.

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:09

ow, geweldig topic!! :D

mijn tic is echt soms tot vervelends toe,
dat ik altijd even de deur moet cheken of die wel op slot zit!

En dan maakt het niet uit of ik het nu over de voordeur heb, autodeur, paardenbox deur. Ik heb het zelf zo erg dat als ik in de auto weg rijd naar mijn werk dat ik halverwege de straat kan omdraaien om weer terug te gaan om te kijken en voelen of hij wel goed dicht zit. Dit heb ik ook bij de staldeur van m'n paard.
Het is zelfs een keer zo erg geweest dat ik vanuit de auto heb gebelt naar stal of ze wilde kijken of ik de deur wel goed had dicht gedaan van de box... :o

en dat van die voeten heb ik ook!! hahah
dacht altijd dat ik dat alleen had... :D

en verder heb ik vast nog wel een stuk of wat, zal m'n vriend eens vragen...