Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ik ging er ook van knarsentanden en kreeg rare tics.

sowieso voor 2 jaar
paix schreef:1 op de 100 mensen die concerta slikt krijgt last van zijn spieren. Laat ik nou waarschijnlijk 1 van die 100 zijn. Man wat doen mijns pieren zeer. Spierpijn in een boven been. Handen die 3 dagen niet kunnen knijpen van pijn in spieren en een nek die alleen nog maar vast zit. Hopen dat dit een bijwerking is die snel weer verwijnt
paix schreef:1 op de 100 mensen die concerta slikt krijgt last van zijn spieren. Laat ik nou waarschijnlijk 1 van die 100 zijn. Man wat doen mijns pieren zeer. Spierpijn in een boven been. Handen die 3 dagen niet kunnen knijpen van pijn in spieren en een nek die alleen nog maar vast zit. Hopen dat dit een bijwerking is die snel weer verwijnt
Marei schreef:Hee wat spannend Yamcha!
Weet je ook waarom jij daar aan mee mag doen?Ik ben benieuwd naar jouw mening iig.over strattera.
@ Laar,wat een rot bijwerkingen heb jij zeg!Had je dit ook bij ritalin,of heb je dat nooit geslikt?
Hoop voor dat het gauw over is en voor jou ook trouwens paix!
Edit; voor ons is het geheel vergoed via onvz omdat we aanvullend verzekerd zijn.
dwaallicht schreef:Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met Medikinet? (soort concerta alleen dan een ander merk, en het werkt 8 uur ipv 12. Het is ook methylfenidaat..)
Marei schreef:@ Laar,wat een rot bijwerkingen heb jij zeg!Had je dit ook bij ritalin,of heb je dat nooit geslikt?
Hoop voor dat het gauw over is en voor jou ook trouwens paix!
Edit; voor ons is het geheel vergoed via onvz omdat we aanvullend verzekerd zijn.
Marei schreef:Hee wat spannend Yamcha!
Weet je ook waarom jij daar aan mee mag doen?Ik ben benieuwd naar jouw mening iig.over strattera.

obsession schreef:Yamcha, hmm dat wil ik ook wel dan! Hoe kom je daarvoor in aanmerking?