Zelfs bij de kapper zeiden ze dat mijn haar heel goed in conditie is. Terwijl ik het in de afgelopen maanden van wit blond wat ik dus zat was, terug gekleurd wilde hebben naar donkerder blond en nu naar bruin haar. Het is in 2 maanden 3x overgeverfd omdat de kleur niet pakte. Bij de kapsalon zelf. 2 weken terug heeft mijn moeder het gekleurd met de chocolade bruin van Syoss en ik kan niet anders zeggen dat de kleur echt mooi geworden is.
Ik was mijn haar trouwens om de dag met de Syoss shampoo en conditioner care repair en de kleur-conditioner haar masker.
Daarvoor gebruikte ik eigenlijk altijd Elvive of de Andrelon shampoos en creme-spoelingen. En kreeg er eigenlijk altijd slap, futloos haar van. Niets leek te werken. Om het lekker een beetje volume te ontwikkelen zonder dat het ging pluizen of statisch werd.
De styling producten van Syoss vind ik overigens niet fijn. De mousse word gauw hard en maakt je haar te stug om te föhnen met de krul borstel. De haarlak plakt mijn haar weer te veel aan elkaar.
Dus daarvoor hou ik het liever meer op de Elnet haarlak en de mousse van Andrelon en voor de styltang gebruik ik een haar olie van de kapper
en daar kan ik gewoon elke dag m'n haartjes mee wassen. Of ik gebruik Nivea.
) ... 15 euro is relatief gezien wel duur, maar vind het persoonlijk nog wel meevallen.
.
ben er erg tevreden over!