Waarom wel of niet Baarmoederhalskankerprik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:21

Ik heb ze vorig jaar allemaal gehaald.
Ik ben liever op korte termijn beschermd dan helemaal niet. ;)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:45

WhiteRose schreef:
Het ging mij ook niet om voor of tegen, die discussie laat ik aan immunologen over, maar om de inconsequentie over het besteden van budget :)
Bevolkingsonderzoek naar coloncarcinomen wordt op basis van kosten uitgesteld - das niet goed. Dit wordt, ongeacht de kosten wel gedaan - weer niet goed. Iedereen heeft eigen keus te gaan, dan zie ik het probleem van het beschikbaar stellen niet zo. :)

Het voelt nogal scheef.
Beetje raar voorbeeld misschien, maar net als een kantoor waar allemaal geld en reclame wordt gemaakt omdat 5 mensen op dat kantoor hun afval netjes scheiden, maar er een heel groot magazijn is waar allemaal plastic in zee in zee wordt gegooid, want dat opruimen is 'helaas te veel werk en te duur'.

Ik snap niet zo goed waarom er zoveel marketing tegenaan gesmeten wordt (kost ook geld tenslotte)

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 01:34

Citaat:
De meest voorkomende form van baarmoederhalskanker ontstaat door het hebben van sex. Dus.....
Liet me niet enten. Had een beter alternatief:-)

wel heel kort door de bocht ist niet ???

ik ben van mening dat als ik nog zo jong was (33 nu) hem zou gaan halen omdat ik namelij.k weet wat baarmoederhalsk met je kan doen...en hoe erg het je wereld op zijn kop kan zetten....en dan praat ik nog niet over de nadingetjes...dus ik zou zeggen ja.
verder wil ik nog wat toevoegen de kans op baarmoederk word vergroot doordat iemand geen kinderen heeft gehad na bepaalde leeftijd.

Mars

Re: Waarom wel of niet Baarmoederhalskankerprik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 19:16