Waarom altijd negatief praten over tienerzwangerschappen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

williejanne

Re: Waarom altijd negatief praten over tienerzwangerschappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:11

Ik wil ook graag jong moeder worden, het maakt me niet uit of het nu is of eventueel volgend jaar of met 2 jaar.
Ik zit nu nog aan de pil maar als ik nu zwanger zou zijn, prima laat het maar komen.

Abortus zou ik ook nooit over mijn hart krijgen. En zal er ook nooit over nadenken.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:29

Wat meer mensen ook zeggen, het valt mij ook op dat er vaker negatief dan positief word gepraat over tienermoeders. Gelukkig heb ik zelf nog geen negatieve reactie's gehad over dat ik nu al moeder ben.

Oke, ik volg op moment geen opleiding, maar ga er zeker verder mee. Maar een opleiding is duur, daarom ga ik eerst even werken. En dan weer aan een opleiding. Verder hebben wij het totaal niet arm, ook niet super rijk. Maar we kunnen het hartstikke goed redden.

Vind het jammer dat er vaak negatief word gepraat over tienermoeders.. Echt jammer.
Want ik weet gewoon dat het wel goed kan gaan, dat de kinderen even gelukkig zijn als met oudere ouders.

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 13:19

Idd Jodie! Het is erg jammer dat er zo over 'ons' gedacht word. Dat mensen denken dat wij niet voor onze kind kunnen zorgen en een kind niet gelukkig kunnen maken en een toekomst kunnen bieden. Ik heb alles over voor mijn kind!