Ik kan niet terugkijken in de tijd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 11:27

Fiffill schreef:
@pubelia; knap dat je er zo mee om kan gaan. :j

Ik heb er nog steeds wel moeite mee hoor. Maar ik ga vanaf 22 maart naar Amsterdam intensieve neuro revalidatie, en daar gaan ze me het wel leren!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 17:36

Lovely schreef:
Ik heb dit al zolang dat ik het goed verborgen weet te houden en diverse truukjes heb om toch nog een beetje terug te kunnen halen wanneer iets gebeurd is.
Ik weet nog wel dat we het er in het HB topic over hebben gehad, heeft dat je op het idee gebracht?

Zoals ik al eerder zei ontdekte ik toen, in combinatie met het feit dat mensen steeds boos op me werden, dat het niet 'normaal' is. Ik dacht daarvoor eigenlijk altijd dat iedereen 't had. Ik vond het wel interessant omdat ik het er laatst weer over had met een vriend van me (in een poging het uit te leggen) maar ik dacht dat het HB-topic te oud zou zijn om omhoog te schoppen. :)
Ik weet het over het algemeen ook vrij goed te verbergen maar als iemand mij iets rechtstreeks vraagt en ik daar vlug antwoord op moet geven dan gaat 't vaak niet.

@pubelia: hopen dat dat gaat werken!

Fenrir

Re: Ik kan niet terugkijken in de tijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 09:41

Ik ben net bij de HA geweest (voor mijn rug) en heb hem 't ook even verteld; hij zei dat ik gewoon een 'slecht gelabeld geheugen' heb. :Y) Ik label de dingen dus slecht. Een beetje een rommeltje daar, vond hij. :D

Anoniem

Re: Ik kan niet terugkijken in de tijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 09:43

Aha, verstrooidheid, dat is altijd een mooi vakje om het in te stoppen :D. Of het met HB te maken heeft, weet ik eigenlijk niet, dat kan ik wel eens vragen op een forum voor HB'ers.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 09:46

:)) Hij riep al meteen 'oh da's niks ernstigs hoor' alsof ik dacht dat het een vreemde ziekte was. Nee, gewoon nieuwsgierigheid... hij zei dat er meerdere mates van 'geheugenaandoeningen' (ieders hersenen werken anders) zijn en dat wij gebeurtenissen blijkbaar slecht labelen. 't Zal wel, moet er maar mee zien te leven. :D

Is goed, vraag maar, ik ben wel benieuwd. :j

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 09:50

Mij moet je ook niet vragen wanneer wat gebeurd is. Al weet ik sommige dingen wel heel goed.
Paard gekocht: 26-4-2000 (1 week na mijn verjaardag en gelukkig een rond jaar)
Monty jarig op 13-5
paddy geboren op 17-7-1995 gestorven op 7-7-2009 (toevallig een makkelijke datum?)
Poe geboren op 28-8-1999 gestorven op 11-9-2009 (twin towers)
Do geboren op 3-8-2009 1 dag na mijn vriend jarig (al wil ik die datums nog wel eens omdraaien)

Verjaardag van mijn ouders, broer en zus weet ik zo te noemen. Maar je moet me niet vragen welk jaar we waar op vakantie zijn geweest en welk huisje of zoiets.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 00:51

Bij mij is het daarboven ook wel een wirwar. Mijn tijdsgevoel is eigenlijk ontzettend goed, maar...op een andere manier, ofzo.
Wat ik doe, is bij alles heel erg stilstaan wanneer het gebeurd. Het is ontiegelijk vermoeiend, maar zolang het de rest niet verwaarloosd blijf ik het gewoon doen. Geen boze mensen meer. :)

Bijkomend probleem is dat ik zo'n 'plan-freak' ben geworden. Alles moet op een bepaalde tijd gebeuren want anders is er daarna geen tijd meer, enz enz enz, tot vervelends aan toe. Maar dan heb je ook wat! ;)