Ben net bij Mooi geweest, had mijn oog laten vallen op de Even Better Foundation, maar die was niet geschikt. Is vooral om pigmentvlekken te verdoezelen, hij is erg dekkend en vond 'm teveel op mijn huid zitten. Er was ook nog een andere, die was op zich wel erg mooi op mijn huid, maar vond 'm te waterig, dus ik ben beland bij de SuperBalanced. Icm de Pressed Super Powder. De combinatie is mooi glad, maar geen schilderij-effect. Heb toevallig het bonnetje voor me liggen, de prijs voor de foundation was 28.55, voor de poeder 29.40. Met mijn pas kreeg ik 10% korting, in totaal 5.80, mijn totaalbedrag was 52.15, dus ongeveer 26 euro per ding. Valt al met al nog mee, had eerst Vichy Normaderm foundation en daar betaalde ik ook 20 euro voor een flesje voor.
De poeder is speciaal voor de gecombineerde huid en maakt de huid erg mat. Vind ik zelf nooit zo mooi, maar ik heb de météorites van Guerlain en die laat een supersupermooi subtiel glittereffect achter en dekt verder niet zo goed, dus dat lijkt me een erg mooie combi
. Die waren trouwens wel echt duur, had ze in New York gekocht, daar was ik 110 USD kwijt, wel met de borstel erbij van 35 USD. Ik wíl nieteens weten wat het in Nederland kost
haha!Ook heb ik een monstertje meegekregen van de turnaround serum. Net even het 3-stappenplan gedaan en geeinigd met de turnaround en moet zeggen dat het een heerlijk spulletje is. Vrij dik, maar mijn huidje is superzacht
Ik heb eigenlijk ook nooit waterproof-mascara, vind het een drama om eraf te halen. Ik heb al jaren dezelfde (weet zo 123 even de naam niet), super! Heb altijd een zwarterdanzwart-variant en een bruine voor de zomer
.Zo, dat was mijn verhaaltje weer
. 

! Nouja, misschien kom ik er straks nog op..