Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aikon schreef:Nou daar zit ik dus ook over te denken, accepteren en door gaan naar een nieuwe toekomst of alles proberen wat er te proberen valt. Met de nodige stress er bij, wat ook niet bevordelijk is. Ik ben officieel nog in dienst bij mijn werkgever, en ik wil eigenlijk wel aan tonen dat ik al het mogelijke heb geprobeert om weer "beter" te worden, zodat ik niet de zwarte piet toe gespeelt krijg dat ik niks onderneem. Ik kreeg al het verwijt dat ik verzwegen had dat ik een ernstige blessure had gehad (had ik niet gehad ) waardoor de dystrofie kon ontstaan.
Sommige mensen![]()
Ik heb jaren terug gedroomt dat ik, aan de zelfde pols/hand, een brace had en toch met veel pijn en tranen dressuur wedstrijden reed. Misschien een voorspelling geweest. Denk sinds kort weer aan die droom.
aikon schreef:@ judith_irene Het is een veel gehoort verhaal van "het zit tussen je oren" Ik ben van plan de eerste de beste die het zegt een trap in zijn kruis te geven, en dan zeggen "stel je niet aan joh, het zit tussen je oren" En wat een dropl*l van een arts zeg, omdat in de verwijzing te zetten. Heb ik ook al eens mee gemaakt, achtervolgde me ook naar de eerste afspraak met de orthopeet. Iets in de trent dat ik een aansteller ben, geloof ik.De optie voor het infus is mij ook gegeven, aangezien ik erg op bijwerkingen reageer hab ik hier van af gezien. Mijn eigen fysio is er ook 1 van fysio sport, daar kreeg ik het advies te stoppen met de therapie. De prinkels werkten averrechts. Zenuwen zijn en blijven vreemde dingen, dat ze zich zelf kunnen repareren wist ik. Dat het zo snel kon als bij jou, nee dat is nieuw. Hopelijk blijft het nu langer duren voor je er weer last van krijgt. Sterkte daar mee
Ik zou ook graag aangepaste werk/uren hebben om toch "een eigen inkomen" te hebben, het idee dat je toch wat in je eigen onderhoud kan voorzien. 40 uur/week word hem ook niet meer denk ik.