Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joceline schreef:quincy123 schreef:hmm dan ga ik dat toch maar eens proberen, en je smeert het er eens per dag op?
Ja twee keer is wel heftig, dat kan je doen met 5% opzich maar met 10% wordt het wel te veel
Majo schreef:@TS: hou je er rekening mee dat je een jongen bent van 13?? Ik vraag me af of voor jou al die middeltjes zullen helpen... Bij jou is het een hormoonkwestie als je in de pubertijd zit!
@de rest: ik heb ook 2 weken geleden op aanraden van Focussed Clinique gekocht. Ik moet zeggen dat de rode vlekjes die ik op mijn huid heb er niet door weg zijn gegaan, maar dat zijn ook meer littekentjes. Er zijn sinds 2 weken geen vieze dikke puisten bijgekomen, dus daarvoor werkt het wel! Ik heb nummer 2, heb gewone wangen en een vette kin en voorhoofd.
DarkDreamer schreef:Focussed: dat spul droogt de huid dus niet uit? Dat is wel belangrijk want ik moest mijn huid vet houden tijdens die uitslag en ben pas een klein weekje gestopt met de medicijnen die ik hiervoor heb gehad.
Majo: Als ik het goed begrijp komt er dus niets nieuws bij, maar wat er al zit gaat niet weg?
Focussed schreef:Ik heb meer het idee dat de vlekjes komen van eerder puisten die een litteken hebben achtergelaten. Heb hier ook al biodermal creme op gesmeerd, maar dat hielp echt voor geen meter.Bij mij gingen de vlekken op mijn kin en rond mijn neus ook pas weg na meer dan een maand gebruiken. Je huid heeft echt tijd nodig om alles weer in balans te brengen
Noorwijdenes schreef:Ik drink veel brandnetelthee (Zonnatura), dat werkt zuiverend van binnenuit. Ik denk dat dat een goed startpunt is. Verder gebruik ik scrub van dr. Vd Hoog. Ben nu alleen nog op zoek naar een goede reiniging en creme dus misschien ook een Clinique proberen. Hoewel het spul van estee lauder ook wel goed bevalt...
Focussed schreef:Who, jij bent al net zo'n plukker als ik! Ik kneep ze inderdaad ook uit (rood ala, wit in rood is no no) en dan had je een wondje waarop een korstje kwam. En dat zijn nu allemaal rode plekjes geworden. Ik smeer er sinds kort wel foundation van Max Factor overheen, dat werkt echt heel goed en je ziet er bijna niks meer van. Maar heb ook geen zin om dat elke dag te doen. Heb het ook alleen op mijn kin.Ja dat zijn bij mij ook littekens. Die heb ik voornamelijk op mijn kin omdat ik naast alles lekker uit te knijpen ook de korstjes eraf trok als het gebloed had. Dus de wondjes werden steeds groter en konden niet genezen omdat ik na een dag de korst er weer af trok (beetje vreemde tic van mij) Nu zie je niks mee op mijn kin, maar ik gebruik het dan ook wel al bijna 8 maanden. Had hiervoor echt rode vlekken die als het ware onder m'n huid zaten. Zo voelde het, alsof het oud littekenweefsel was waar nieuwe huid overeen was gegroeid. Je doet er idd heel lang mee