Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar wil ik niet bij liggen. Ik word al misselijk van de geur alleen

Verder hebben ze afgesproken dat 2 biertjes op een dag wel genoeg moet zijn!

)
En welke vuile was, we weten toch niet wie zij zijn?
Dat wil ik niet eens weten, hihi...
Mijn man heeft de hele week geen druppel alcohol gedronken, zat keurig aan een colaatje. Zelfs gisteren toen wij bij de hengstenkeuring aan een flink diner zaten nam hij gewoon fris. En het bevalt hem prima zegt 'ie!Ilzas schreef:Ik begrijp je helaas maar al te goed.
En denk om je kinderen. Mijn vader is alcoholist en geloof me, je houdt er je hele leven last van..., dus @LimaMambo: makkelijk praten als buitenstaander.
En 3-4 bier iedere dag zou voor mij al niet meer acceptabel zijn. En voor het Trimbos instituut overigens ook niet.
En ik vind overigens wel een verschil maken als je kinderen/ een gezin hebt. Je hebt dan ook een verantwoordelijkheid naar anderen toe. Als je vrijgezel bent, moet je lekker doen en laten wat je wilt.
En een paard met koliek, daar blijf je gewoon bij. Simpel.
En 1 keer per maand een heel weekend naar de klote? Sorry, maar dat zou mij te veel zijn. Je leeft maar 1 keer hoor.
En drank(misbruik, zeker in combinatie met jou beledigen) zou voor mij wel degelijk een reden zijn om een relatie te beeindigen. Net als drugs, stelen, liegen en dat soort dingen.
cathyvans schreef:Even updaten; het gaat ontzettend goed!!Mijn man heeft de hele week geen druppel alcohol gedronken, zat keurig aan een colaatje. Zelfs gisteren toen wij bij de hengstenkeuring aan een flink diner zaten nam hij gewoon fris. En het bevalt hem prima zegt 'ie!
Ik merk dat hij zich toch geneert voor zijn gedrag van vorige week. Nogmaals iedereen dank, en snel ingrijpen als je zoiets bij je partner ontdekt. Zuipen is[i] niet normaal!! [/i]