Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alhoewel ik het idee heb als hij maar dagelijks een beetje met paarden in aanraking komt zijn lijfje er aan went en hij dan minder allergisch is. Hij heeft trouwens ook astma (net als ik) en dat wisselt zich af met de eczeem. Mijn eczeem is heel extreem als ik ongesteld moet worden dan helpen zelfs de hormoon zalven niet meer.
. Elke nacht met speciale zalf met handschoenen aan slapen, voor overdag nog zalf etc etc..
!
! supersambo schreef:Ik moet zeggen dat de kleine man er deze winter duidelijk minder last van heeft gehad als de eerste 2 winters. Dus wellicht dat hij erover heen groeit.
Ik doe er verder niet zo heel veel aan, insmeren met vette creme en zo weinig mogelijk in bad.
Nu het weer beter wordt merk dat het zijn huid ook minder droog is. In de zomer heeft hij nergens last van eigenlijk.
Naar mijn idee is het beste om bij echt erge jeuk toch over te gaan op hormoonzalven, jeuk is ook vreselijk.
Maar de B12 zalf ga ik onthouden mocht het toch weer nodig zijn. Ervaringen hiermee zijn natuurlijk altijd welkom.
maar nu ik het dubbel smeer heb zover ik het in de gaten kan houden geen pigment meer 'verloren'