Adil18 schreef:Shanna schreef:[quote="Mloei"
Wat ik me dan tevens afvraag. Als iemand nou tegen jou zegt: Je bent zo mooi,, de mooiste die er is (iets in die trant) en jij valt op het innerlijk.. zeg je dat dan ook terug tegen diegene?
[/quote
Nee ik zeg dat niet terug. Ik zeg ook wel eerlijk aan mensen die niet mooi/ wel lelijk zijn hoe ze zichzelf een beetje mooier kunnen makenVaak is andere kleding en een leuk kapsel al een hele verbetering! En een dagje samen shoppen is altijd leuk, helemaal als ik de gene ben die de ander een nieuwe look mag geven
Ik hoor vaak dat ik mooi ben, en vaak gaat dat gepaard met ''je bent te mooi voor mij, waarom wil je (juist) mij?'' en dan is mijn reactie meestal ''omdat jij zoveel mooier kan zijn als dat je bent, maar daar help ik je wel mee''. Ik ga dus niet in de ontkenning maar juist in de bevestiging.
Sorry, maar op die basis kun je imo geen relatie bouwen. Je moet iemand nemen zoals hij is, het veranderen als voorwaarde stellen kan imo niet goed zijn.
Bovendien moet je je ook bedenken, dat heel veel mensen prachtige kleren en make-up gewoon niet willen. Dat hoort niet bij hen...Wanneer iemand om jouw mening/advies vraagt, prima. Maar ik denk niet dat iedereen zit te wachtenn op jouw zogenaamde goed bedoelde tips, ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen ook erg kwetsend is.
Als jij niet terug kan zeggen dat iemand de mooiste voor je is, be je ook niet verliefd genoeg op die persoon...Dat vind ik tenminste...
Je hebt helemaal gelijk, ik ben nog nooit tot over mn oren verliefd geweest op iemand, niemand is goed genoeg voor mij zoals ik ze ontmoet. Alles en iedereen kan altijd beter, en ik wil het beste.
Vaak is andere kleding en een leuk kapsel al een hele verbetering! En een dagje samen shoppen is altijd leuk, helemaal als ik de gene ben die de ander een nieuwe look mag geven 
Maar volgens mij komt jouw tijd nog wel

)
als ik mn vent zie, haha
ik zou me er best rot over voelen hoor!