Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miracle_ schreef:Ik zit nu ff een dipje () en ik vroeg me nou af, wat doen jullie nou als jullie je even niet 100% lekker voelen?
Rosétje en een jankfilm? Chocolade en een gezichtmasker? Praten jullie er veel over, of juist niet?
Ik weet momenteel niet wat ik er mee aan moet, maar ik word nergens meer vrolijk van, ben bijna de hele dag chagerijnig, reageer 't op mijn familie en vriend af, dus zo kan het niet doorgaan.
Ik heb verder geen problemen ergens mee, paardje gaat goed, werk gaat ook zijn gangetje, met mijn familie en vriend is alles goed, op de kleine ruzies na..
Dus misschien moet ik mezelf eens gewoon in de watten leggen..
Wat te doen?
Lekker geld uitgeven, dagje shoppen, dagje kapper, schoonheidssalon, nieuwe tas ofzo
Verwen je zelf een keertje.

Echt vervelend..
Miracle_ schreef:sefanja schreef:ja dat heb ik, ik ben bekend met winterdepressie
Ik was vandaag al een stuk vrolijker toen ik naar buiten keek en de zon zag schijnen, en de vogeltjes hoorde fluiten!
Maar helaas is het nu alweer donker
Janientje schreef:Zullen we samen depressief zijn?![]()
Ik ben gister naar Javier Guzman geweest, daar keek ik echt al een week of 8 naar uit. Maar nu heb ik niks meer gepland staan en werd vanochtend met een waarom-moet-ik-nog-wakker-worden-gevoel wakker... En dat heb ik altijd nadat ik wat leuks heb gedaan. Dus nu ben ik chagrijnig en wil ik heel hard huilen (vooral dat). Oplossing; ik ben nu heel hard muziek aan het meebleren en ik ga maar weer even naar beneden chocola oid eten denk ik. En dan maar weer wachten tot het overtrekt, dat is denk ik het enige wat we kunnen doen
"

Merlynlover schreef:Lekker geld uitgeven, dagje shoppen, dagje kapper, schoonheidssalon, nieuwe tas ofzo
Verwen je zelf een keertje.
Ik zou zelf niet gaan eten, daar krijg je later alleen maar spijt van
Lekker shoppen of uit gaan of gezellig iets doen met vriend(en)