Bloeden tijdens sex

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IceQueen

Re: Bloeden tijdens sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:15

Ik bloed best vaak na de sex vooral als ik net ongesteld ben geweest. Schijnt dat mijn baarmoederslijmvlies dan heel dun is door de hormonen. Is niet erg en kun je niks aan doen :s

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 19:56

Rebel_Jits schreef:
Maikaatje schreef:
Daar heb ik eigenlijk niks van gezegd, omdat het niks met het bloeden te maken heeft :oo

Maar daarmee opende je dit topic: wondje --> bloeden tijdens seks --> altijd bloeden. ;) Lijkt het me toch nuttig dat te vertellen aan je huisarts.
Weet verder niet wat het kan zijn, sorry. Is het bloeden al minder geworden?

Ja, ik heb het er wel bijverteld, omdat ik in eerste instantie dacht dat het daaraan kon ligge.
Ja is wel minder, maar moet nu weer ongesteld worden. en daarna kan ik beginnen met de medicijnen

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 19:57

IceQueen schreef:
Ik bloed best vaak na de sex vooral als ik net ongesteld ben geweest. Schijnt dat mijn baarmoederslijmvlies dan heel dun is door de hormonen. Is niet erg en kun je niks aan doen :s

Ik heb er medicijnen voor gekregen, omdat ik 2 weken heb doorgebloed. en was onwijs ernstig, want om het half uur kon ik me gaan verschonen. Ben er ook ziek van geworden. In jou geval zal ik er niet veel zorgen om maken

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:01

Ik zou naar de dokter gaan meis! Lijkt me heel verstandig! Dan weet je tenminste wat er echt aan de hand is..

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:02

DeadxStar schreef:
Ik zou naar de dokter gaan meis! Lijkt me heel verstandig! Dan weet je tenminste wat er echt aan de hand is..

Je loopt achter :P

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:05

Haha was niet bepaald van plan om 4 pagina's te gaan lezen :P Maar al naar de dokter geweest dus, heel verstandig :D

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:15

Ja al 2 x. Eerste keer voor onderzoek.(bloedprikken buik voelen) Volgende dag moest ik potje inleveren voor zwangerschapstest, was gelukkig niet zwanger. En vrijdag was ik er weer geweest voor verder onderzoek, en wat ik nu kan doen. Het schijnt een vaginale bloeding te zijn die vaker voorkomt. Ik heb medicijnen gekregen die ik 10 dagen moet slikken. En moet over 2 weken ook gelijk even bloed prikken voor ijzergehalte (aangezien ik bloedarmoede gehad heb) en als dat niet werkt (de medicijnen) moet ik een echo in het ziekenhuis laten maken

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:45

Is er ook direct een uitstrijkje gemaakt? Wellicht is dat wijs, naast de behandeling die nu gestart is.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 07:47

Ik zou me inderdaad ook nog meer laten onderzoeken. Met alleen een vaginale bloeding als diagnose ben je er volgens mij nog niet.. Zelf zou ik vanalles uit willen sluiten.

Toen ik las dat je ook echt stolsels verloor dacht ik ook aan een miskraam, maar gelukkig is dat niet aan de orde.

Ben benieuwd of je je verder laat onderzoeken en wat daar dan uit komt.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 12:09

Jacimatho schreef:
Is er ook direct een uitstrijkje gemaakt? Wellicht is dat wijs, naast de behandeling die nu gestart is.

nee een uitstrijke hebben ze niet gemaakt.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 12:09

Pletje123 schreef:
Ik zou me inderdaad ook nog meer laten onderzoeken. Met alleen een vaginale bloeding als diagnose ben je er volgens mij nog niet.. Zelf zou ik vanalles uit willen sluiten.

Toen ik las dat je ook echt stolsels verloor dacht ik ook aan een miskraam, maar gelukkig is dat niet aan de orde.

Ben benieuwd of je je verder laat onderzoeken en wat daar dan uit komt.

Ik wil eerst kijken of de medicijnen aanslaan, anders stap ik nog een keer langs de huisarts/