Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, je hoort het vaker.
joyce2 schreef:Bedoelde meer als het door je middenrif komt, dan kun je er wel medicijnen voor slikken, maar je neemt de oorzaak niet weg. Als het echt in je hart zit, dan vind ik het weer een ander verhaal.
Antheman schreef:De standcorrectie meneer heeft mijn lichaam recht gezet en hij beweerde dat mijn boezemfibrilleren door verkeerde stand kwam, waardoor er veel spanning op wreef, knieën en heupen zaten, waardoor mijn middenrif niet optimaal functioneert. En dat zorgt voor zuurstofgebrek bij stevige inspanning.
) en ook heb ik zo het gevoel sneller last te hebben van zuurstof gebrek, even bij de chiropractor langs gaan dan Aria_zz schreef:Antheman schreef:De standcorrectie meneer heeft mijn lichaam recht gezet en hij beweerde dat mijn boezemfibrilleren door verkeerde stand kwam, waardoor er veel spanning op wreef, knieën en heupen zaten, waardoor mijn middenrif niet optimaal functioneert. En dat zorgt voor zuurstofgebrek bij stevige inspanning.
Dat zou dan precies kunnen zijn wat ik heb! Heb namelijk al lang last van mijn heup (voel me nu 1000 jaar) en ook heb ik zo het gevoel sneller last te hebben van zuurstof gebrek, even bij de chiropractor langs gaan dan
Aria_zz schreef:Nee idd, had ik even overgelezen, maar ik moet toch gaan voor mijn rug (beetje teveel gevallen de laatste tijd) en normaal kan die ook de heup terug goed zetten na een paar keren. Maar zo'n stand correctie, wat houdt dat dan in?
.Aria_zz schreef:Ja eigenlijk wel, ik besef nu dat ik teveel naar ziekenhuis series kijk![]()
Maar dat is al heel specifiek, dan heb je een groter probleem dan ik, of ik zie het nog niet zitten om zo ver al te gaan. Maar ik heb er de laatste tijd ook veel minder last van, gelukkig. Maar ik hoop bij de chiro mijn heup toch goed te krijgen, misschien helpt het dan ook voor mijn hart, zo niet overweeg ik toch eens naar het ziekenhuis te gaan.