Waarom pijn in je rug & buik als je ongesteld bent?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:37

Miryamk schreef:
TS is nog maar voor het eerst ongesteld en dan word haar de pil al aangeraden? Die is ook niet zonder risico's mensen ;)

eens ...

laat de pil zo lang het kan .. op lange termijn kan de pil hele nare gevolgen hebben
hier typt het gelukkig nog levende bewijs

de 1e keer is nooit leuk (150ste x ook niet :+ )
maar geef eerst je lijf eens de kans hormoniaal een klein beetje op orde te komen
voordat je grijpt naar allerlei middeltjes

als het echt niet anders kan zijn er keuzes genoeg

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:17

Aangeraden waar?
Ik heb alleen uitleg gegeven over mijn situatie en zij vroeg wat de pil was. Nergens zie ik dat het aangeraden word.
Ik heb ook heel lang zonder de pil gelopen maar helaas kan ik niet zonder. Als je elke keer tegen vlauw vallen aan zit en het dan zelfs een keer goed gebeurt is geen pretje.
Vanaag ook thuis gebleven ivp zo veel pijn. Veel slapen, warme kruik en thee maakt het wat verdraagzamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:25

Één tip; Ook al heb je veel pijn, blijven sporten.
Ik heb ook altijd gigantische last van m'n rug, maar tijdens het hockeyen gaat die pijn juist over! Oké, daarna is de pijn 2x zo erg (omdat je je rug steeds buigt), maar tijdens het sporten merk ik er bijna niks van!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:44

Rebeccaa schreef:
Één tip; Ook al heb je veel pijn, blijven sporten.
Ik heb ook altijd gigantische last van m'n rug, maar tijdens het hockeyen gaat die pijn juist over! Oké, daarna is de pijn 2x zo erg (omdat je je rug steeds buigt), maar tijdens het sporten merk ik er bijna niks van!

Werkt ook niet voor iedereen, als ik de eerste dag gewoon zou gaan paardrijden dan kom ik er kotsend van de pijn af.

Ik slik zelf altijd advil, werkt bij mij als enige een beetje. Ik heb alive feminax nog net gebrobeert maar zo te horen is die het proberen waard. Ik heb de eerste dag altijd heel erg veel pijn, ook overgeven etc. Het lijkt dan net of ik buikgriep heb, soms loopt dit door tot de tweede en heel soms zelfs tot de derde dag maar daarna heb ik nergens last meer van.

Anoniem

Re: Waarom pijn in je rug & buik als je ongesteld bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:43

Ja maar hoeveel mensen zijn er nu evenzwaar als jou ongesteld, als ik dat zo lees? Weinig ;). En bij 9/10 mensen geldt wel dat je moet blijven sporten.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:44

SadyLady schreef:
Annemijn schreef:
Je kunt de pijn dus enkel verlichten, niet voorkomen helaas! :)

Als je aan de pil gaat, word die pijn vaak wel heel stuk minder/gaat helemaal over..

Bij mij is het dus juist veel heviger geworden!