Ik vind dat je niet altijd alles met zijden handschoentjes hoeft te brengen , dingen zijn vaak duidelijker zonder allerlei doekjes eromheen

Vaak zijn mensen ook niet geholpen met de : achgut je bent zielig doodknuffelende houding die je aan kunt nemen om iemand maar vooral niet te kwetsen.
Ik vind het verder niet nodig om mijn eigen situatie erbij te betrekken , maar laten we het erop houden dat ik genoeg inlevingsvermogen heb om me voor te kunnen stellen hoe wanhopig je je kunt voelen in een bepaalde situatie

Ik vind gewoon niet dat mensen die ergens toch al een heel groot punt van maken , daarin maar door iedereen betutteld en aangewakkerd moeten worden , want in veel gevallen komt dat de hele zaak waar het om gaat , gewoon totaal niet ten goede

Maar afijn , zo te lezen heeft de TS toch al wat gehad aan het openen van dit topic , ze is ook wat gerustgesteld doordat veel mensen de ervaring hebben dat ze zich vooralsnog helemaal geen zorgen hoeft te maken

Dikke kans dat dat terecht is , ze wat meer ontspannen wordt en ineens zwanger is van de zomer. Alleen maar mooi toch dat er dan mensen wat laconieker reageren zodat het "enge" er een beetje vanaf gaat

Ook al is er meer aan de hand (die kans is er natuurlijk ook) dan nog is het een goede zaak om niet met teveel zorgen door het leven te gaan totdat het "probleem" echt "aanwezig" is
.
.
Maar niet realistisch om dan de rest van de wereld maar op de tenen te laten lopen toch. Men probeert alleen maar te helpen door een relativerende tip te geven en heeft vaak gewoon een goed punt ermee ook