ik sta achter een duer met lood (of wat er ook maar in zit) daar komt geen straling doorheen. Dus sta zowieso veilig Aan de en kant kan ik ook niet wachten, maar aan de andere kant. Ik heb tussen de middag 3 kwartier pauze, dat red ik never nooit niet. Daar is gewoon te weinig tijd voor. Na het werk lukt me ook al niet, moet tot 5, spullen allemaal opruimen enz. Ben iedere dag pas rond kwart voor 6/6 uur thuis. Ik ben het wel met jullie eens dat ik eerder moet gaan checken, maar er is gewoon totaal geen andere mogelijkheid op dit moment. Ik probeer er morgen gewoon 1 online te bestellen, maar wil die van de kruidvat graag proberen, aangezien ik daar allemaal goede verhalen over hoor...
nou, de dokter kan ik afbellen, ben net precies na 2,5 week ogesteld geworden, EN HOE!!! Maar goed, gelukkig dat het allemaal nog weer goed afgelopen is. Was ik dus hier zo beroerd van...
Nou weet niet of ik je moet feliciteren of condoleren. Je bent in ieder geval ongesteld en je hoeft je dus geen zorgen meer te maken om die zwangerschap! Succes verder.
ik ben er heel erg blij om. Ik moet donderdag een dag meedraaien bij mijn eigen tandarts, waar ik in september kan beginnen. als ik wel zwanger was geweest dan had ik denk ik die baan ook niet gekregen. Ik ben heel erg blij dus, maar als ik wel zwanger was was de wereld ook nog niet vergaan. Dank je wel voor alle reacties, enz