Wat is nou een goede handcreme?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: Wat is nou een goede handcreme?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:01

Oriflame 2in1, ruikt heerlijk naar amandel en smeert fijn. Je krijgt er iig niet van die vette handen van.
Tussendoor op mijn werk heb ik de handcreme die gewoon standaard in ziekenhuizen wordt gebruikt :+ Werkt ook goed, maar wel wat vetter...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:03

Zaina schreef:
Ik heb de handcreme van Rituals en daar ben ik echt heel blij mee. Ik moet op mijn werk 100x per dag mn handen wassen, dus mijn handen drogen ook altijd uit.
Deze ruikt ook nog eens super lekker.

Die van Rituals is geweldig! :j

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:04

Die van de AH voor 1 euro is ontzettend fijn! Atrix heet die volgens mij. Die van Niveau is ook goed, maar 2x zo duur en 2x minder inhoud. Verschil merk ik niet echt.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:08

de enige handcreme die bij mij goed werkt is de schapenwolcreme
van de noordkroon is een texelsproduct (daar woon ik) helpt echt super heb de hele huidverzorgingslijn
mijn man gebruikt het ook voor zijn psoriasis

http://www.noordkroon.nl/shop/

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:57

petitparis schreef:
ik zweer bij Neutrogena. Mogen mijn handen gebarsten, compleet wit "geschubd" lijken, 1x smeren en 't is al een pak beter.
Meeste andere producten (ook bodylotions) pikken en bezorgen me rode jeukerige handen aan de bovenkant en zweterig aan de binnenkant. Niet echt leuk dus

Zijn dat die kleine tubes met een rode en blauwe dop ?? Komt dat niet uit Noorwegen of een ander scandinavisch land ??

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:20

HappyAppy schreef:
petitparis schreef:
ik zweer bij Neutrogena. Mogen mijn handen gebarsten, compleet wit "geschubd" lijken, 1x smeren en 't is al een pak beter.
Meeste andere producten (ook bodylotions) pikken en bezorgen me rode jeukerige handen aan de bovenkant en zweterig aan de binnenkant. Niet echt leuk dus

Zijn dat die kleine tubes met een rode en blauwe dop ?? Komt dat niet uit Noorwegen of een ander scandinavisch land ??

jup die zijn dat ja ;)

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:33

Die heb ik ook gehad en zijn werkelijk super.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 13:40

Ik heb ook erg last van droge handen vooral als ik mijn handen heb gewassen. Ik gebruik eigen merk van de etos helpt goed bij mij.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:06

Afbeelding

Deze heb ik, werkt super. Zarqa! Ik werk in een supermarkt en heb zulke droge handen dat ze door de kou gewoon open klappen/ik gewoon wondjes krijg van de kou. Ik smeer nu ong. 2 á 3 x per dag Zarqa en het werkt echt super!

ps: omdat ik een heel gevoelige huid heb kan ik zelfs niet tegen nivea (krijg snel overal uitslag van.)