Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:14

eenitraM schreef:
Giolli schreef:

Tjee Giolli. Heftig..

Maar voelt dat alsof je zweeft? Alsof je gewichtloos bent en het lijkt dat je vanaf een ander punt de wereld bekijkt? Want zoiets overkomt mij ook regelmatig

Met onder water of zweven?

Zweven.[/quote]

Tja geen idee.
Ik sta gewoon op straat, Kijk naar mijn voeten. En voila.. Daar ga ik!

EDIT:

IK WEET hoe ik het kan omschrijven! :oo
Het is net alsof je dood gaat denk ik!
Je kijkt een keer naar je voeten, en je komt zo omhoog.

Ik weet nog, zelfs in die droom was ik heel verbaast.
Ik ben 1 keer om het te chekken gewoon overdag op die straat gaan staan, zelfde punt.
Maar toen werd ik helemaal gek, want toen dacht ik dat ik weer echt omhoog ging, toen weer niet. Toen wist ik het niet meer.
Mezelf toen maar hard voor me hoofd gestompt en weg gelopen.
Heb ik die jaren nooit meer naar die plaatst terug gekeerd. Ik durf niet meer.

cmatthijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:14

dejavu's ja die heb ik echt heel veel ja! een paar keer per week is bij mij geen uitzondering en dan ben ik ook altijd even helemaal de kluts kwijt en moet ik weer even terug op aarde komen:P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:15

Yunomi schreef:
Helderziend .. :o
Niet gewoon voorspellende dromen, maar al weten wat mensen gaan zeggen wat er is gebeurd, hoe iets is etc etc.
En eerst dacht ik wel van toeval, maar op het laatst is het geen toeval meer.
Als er mensen zijn, zou er graag mee over praten. :j

Ja hier! :oo
Ik weet precies wat je bedoeld. Tot elk woordje wat je zegt.
Het is in het begin gewoon, Hahah oh grappig dat is toevallig!
Daarna eng, Daarna accepteer je het.. En dan.. tja..

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:16

@Giolli

Ik heb ook wel eens als ik in bed lig, dan ga ik boven mezelf 'zweven', soms heel beangstigend idd.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:18

Giolli schreef:
Yunomi schreef:
Helderziend .. :o
Niet gewoon voorspellende dromen, maar al weten wat mensen gaan zeggen wat er is gebeurd, hoe iets is etc etc.
En eerst dacht ik wel van toeval, maar op het laatst is het geen toeval meer.
Als er mensen zijn, zou er graag mee over praten. :j

Ja hier! :oo
Ik weet precies wat je bedoeld. Tot elk woordje wat je zegt.
Het is in het begin gewoon, Hahah oh grappig dat is toevallig!
Daarna eng, Daarna accepteer je het.. En dan.. tja..

Inderdaad, precies.
Nu vind ik het soms ook wel fijn, je raakt er aan gewend. :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:19

Cheetahfan schreef:
@Giolli

Ik heb ook wel eens als ik in bed lig, dan ga ik boven mezelf 'zweven', soms heel beangstigend idd.

Lijkt het net alsof je dood gaat af en toe.
Dan ben ik soms zo bang, dat ik zo snel mogenlijk weer terug wil.... Achteraf, tja.

Maar dames. Ik ga er vandoor!
Wil graag morgen weer verder praten! :D Lijkt me leuk,

Nou doeg! :wave:

Mijn naam is trouwens [Giolli] :o
Hoe heten jullie?

Cheetahfan

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:20

Doei !

Jesse, ja jongens naam O:) Ben een meisje :')

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:21

Giolli schreef:
Lijkt het net alsof je dood gaat af en toe.
Dan ben ik soms zo bang, dat ik zo snel mogenlijk weer terug wil.... Achteraf, tja.

Maar dames. Ik ga er vandoor!
Wil graag morgen weer verder praten! :D Lijkt me leuk,

Nou doeg! :wave:

Mijn naam is trouwens Bernadet :o
Hoe heten jullie?

Toen ik vroeger nog een hoogslaper had droomde ik regelmatig dat ik van iets afviel en dood ging, dat voelde ik dan ook echt. :=

*knip*
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 24-07-20 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd.

spitenmazz

Mijn moeder is ook helderziend.
Toen ik naar de kringkampioenschappen vertelde ze al dat ze al wist wat de uitslag zou zijn. met allebei de pony's 2x kringkampioen geworden(mijn moeder doet dus niet in omkopen van jury's he :') )

en zo wel meer voorspellingen....

Anoniem

Mmm dat is wel interessant wat jullie benoemen met het zweven.
Zelf geloof ik namelijk dat wanneer je ontstaat in de buik van je moeder je ziel/ geest in dat lichaam gezet wordt. Wanneer je overlijd verlaat je ziel het lichaam en komt het ergens anders (waar weet ik niet).

Nu jij Giolli het erover hebt dat je het gevoel hebt dat je doodgaat omdat je zweeft vind ik wel apart omdat het ook een beetje met mijn idee overeenkomt. Is het ook niet zo met bhv yoga bijv. je ziel/ geest volledig in rust is je vanaf boven je lichaam ziet en zelf erboven zweeft?

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:22

Janneke trouwens :+

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:23

Ik heb soms last van voorspellende dromen...

Heb 2x zo'n droom gehad. Eeste keer was dat we net van vakantie terug kwamen. Er hadden toen andere mensen op onze konijnen gepast. Week later had ik een droom dat we jonge konijntjes verkochten aan mensen. Volgende dag had ik een raar gevoel dat er iets was, voor de zeker heid keek ik bij de konijnen. Bleek 1 van de vrouwtjes die avond een nestje jongen te hebben gekregen. Terwijl wij er niets van wisten. Ze moest waarschijnlijk in de vakantie zijn bevrucht. Punt is, wij hebben het een halfjaar daarvoor ook al geprobeerd om bij haar een nestje te krijgen (is een Franse hangoor met een speciale kleur, namelijk oranje), die is enorm mislukt, mislukte jongen enzo en zij at ze op. En dit x zo plots een normaal nest terwijl wij er niets van wisten. Waren 13 jongen, uiteindelijk hebben we er 10 verkocht. Andere zijn gestorven of hebben we moeten laten inslapen vanwege een gebroken rug (was eentje)

Tweede droom ging over een nieuwe hond die we kochten omdat de andere dood was gegaan. Wij hadden toen een al wat oudere hond. Volgende ochtend werden we gebeld dat we die hond lieten inslapen omdat hij enorm verslechterde. We hebben nu geen nieuwe hond, nog.

Dat van Cheetafan heb ik ook een beetje. Ik weet vaak, of zie dat ofzo, hoe bepaalde mensen zijn en zich zullen gedragen. Ik zie ook of ze liegen en of er iets mis is. Of ze zenuwachtig zijn en of ze pijn hebben. Ik kan me ook enorm van bepaalde mensen afkeren alleen al als ik ze zie...
Maar deze dromen zijn al wel een tijdje geleden :)

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:25

spitenmazz schreef:
Mijn moeder is ook helderziend.
Toen ik naar de kringkampioenschappen vertelde ze al dat ze al wist wat de uitslag zou zijn. met allebei de pony's 2x kringkampioen geworden(mijn moeder doet dus niet in omkopen van jury's he :') )

en zo wel meer voorspellingen....

Haha, nou dat is dan nog wel leuk om te winnen. :)

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:26

Omdat ik best vaak voorspellende dromen heb ben ik ook altijd bang als dat ik een nachtmerrie heb dat die dan uitkomt. ook last van iemand?

zit hier alweer met tranen, kan daar gewoon niet over praten zonder emotioneel te worden.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:27

Juangi schreef:
Dat van Cheetafan heb ik ook een beetje. Ik weet vaak, of zie dat ofzo, hoe bepaalde mensen zijn en zich zullen gedragen. Ik zie ook of ze liegen en of er iets mis is. Of ze zenuwachtig zijn en of ze pijn hebben. Ik kan me ook enorm van bepaalde mensen afkeren alleen al als ik ze zie...
Maar deze dromen zijn al wel een tijdje geleden :)

Ookal mag ik diegene wel, toch voel ik me dan niet fijn, is trouwens diegene die zij dat ik veel energie uitstraal...
Heel raar, ook zie ik ook snel of mensen 'nep' zijn.

Spitenmazz :

Dat tranen heb ik ook, echt als je het maar over iets paranormaals hebt, begin ik heel erg te tranen.
Dromen heb ik niet veel last van, als je over dingen wilt praten, je kunt altijd pben!
Heb er nog niet heel veel verstand van, maar vind het wel interessant :o

Ik ga ook mensjes!
Tot morgen denk ik :Y)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:28

Ik ook. Bijvoorbeeld dat we mijn verzorgpony moesten laten inslapen omdat ze iets had. Ben zo bang geweest, echt huilen en hopen dat het niet waar zou zijn....

cmatthijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:29

wat fijn dat blijkt dat zoveel mensen 'een gave' hebben en je er eindelijk over kunt praten!

ik merkte 1,5 jaar geleden voor het eerst dat ik een 'gave' had!
ik was thuis wat aan het stofzuigen (woonde net een half jaartje in dat huis) en opeens had ik heel erg het gevoel dat ik bekeken werd vanuit de gang maar er was toch echt niemand anders thuis ja mn hond:P
ik werd vreselijk bang toen en toen viel er ook nog zomaar een glas van tafel terwijl ik daar niet bij in de buurt was!! ik ben op de bang gekropen en ben er niet meer afgekomen!!! man wat was dat eng zeg.

Hulp gezocht om die energie weg te krijgen maar het blijkt een hardnekkige en kwade te zijn en na 1,5 jaar is hij nog niet helemaal weg! gelukkig kan ik me er nu redelijk voor afsluiten.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:30

Dat van zien of iemand nep is heb ik ook. Heel raar, hoef vaak alleen al naar mensen te kijken en weet hoe ze zullen zijn en of ik daar mee om zou gaan of niet. Maar of dat bij mij nou een gave is of gewoon slimheid....

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 20:31

spitenmazz schreef:
Omdat ik best vaak voorspellende dromen heb ben ik ook altijd bang als dat ik een nachtmerrie heb dat die dan uitkomt. ook last van iemand?

zit hier alweer met tranen, kan daar gewoon niet over praten zonder emotioneel te worden.

Haha :')
Ja heb ik ook wel eens last van ..
Ik maak me dan ergens druk om ga ik erover dromen..
Ik ben nogal bang voor trappen xD Dus ik had gedroomdat ik bij de 2e tree van boven naar beneden viel ..
En die dang daarna lag ik onderaan de trap met een gekneuste eleboog :7

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:33

Ik heb wel heel vaak met schoolopdrachten dat ik denk van; huh? dit heb ik toch al gemaakt?
En dan zit ik heel mn schrift door te pluizen, maar het is nooit zo. :')

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 20:33

Trouwens ik heet Ivanka ;)

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:34

Dan meld ik me ook maar even op verzoek van mirna (yunomi).

Het is geen helderziendheid, maar aura's zien. Sinds eigenlijk altijd al, alleen heb ik me dat nooit beseft.
Nu probeer ik me er vaak voor af te sluiten omdat ik het gevoel heb dat ik dingen van mensen zie die ze misschien helemaal niet willen.
En ik weet niet wat ik er verder over moet vertellen. :o

Ik ben fenna. :)

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:34

Juangi schreef:
Ik ook. Bijvoorbeeld dat we mijn verzorgpony moesten laten inslapen omdat ze iets had. Ben zo bang geweest, echt huilen en hopen dat het niet waar zou zijn....

ja, ken het. Mijn dappere oude C pony die ik al 6 jaar heb. gedroomd dat hij zijn been had gebroken, ineens hadden ze hem op de stoep in de buren gezet en doorboorde ze zijn hersens met een boormachine `(klinkt dom maar zag er vreselijk uit) ook hoe dat beentje erbij hing en in stond erbij te kijken. toen het klaar was moest hij nog de trailer in om weggebracht te worden, dan weet je wel hoe het verder gaat. ben nog nooit zo bang geweest. bang dat het uitkomt. niet in die vorm natuurlijk maar toch.....

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:36

Maar zie net ook dat sterke intuitie bij gaves hoort...

Daar heb ik dus zeker wel last van... Slecht gevoel is echt een nono bij mij. Ben een paar keer op een paard gestapt met slecht voorgevoel en ben beide keren er afgedonderd en ingeklapte long.

Heeft er hier iemand nog meer last van? Vind het altijd zo vervelend als ik zon gevoel heb. Soms negeer ik het ook omdat ik denkd at het toch niet zo is. Maar vaak gebeurt het slechte dan wel. bah!

Ik ben Priscilla :)

cmatthijssen

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:39

@ juangi: hier heb ik ook regelmatig last van! als ik over iets of iemand een slecht gevoel heb kan ik er donder op zeggen dat er ook iets gebeurt wat ik niet wil!

zo heb ik het pas gehad bij iemand die ik de hand gaf (bouwvakker die bij ons kwam verbouwen) en ik kreeg er een vreselijk gevoel over. ik moest toch echt ff weg, dus ik kom terug bleek hij de hele zak snoep leeg gegeten te hebben en er nog over liegen ook! nou gaat het mij niet om die snoep maar over het feit dat hij nog liegt ook!!!