Haar bevinding verbazen me dus niks... Maar waarom heeft de HA geen test gedaan dan? Moest je geen ochtendurine meenemen?
Maar als het idd een slijmprop was zou je dus technisch gezien daarna een miskraam moeten hebben gehad. Het feit dat ze nu nog steeds denkt dat je zwanger bent duidt i.m.o. op 1 ding...en dat is dat het een tweeling-zwangerschap is/was.
En voor wat betreft het aanvoelen van een zwangerschap....ik wist het na 3 weken al...maar er zijn vrouwen die van verbazing compleet achterover donderen als buikkrampen flinke weeën blijken te zijn.
Laatst bijgewerkt door djuno op 25-01-10 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Antheman
Geplaatst: 25-01-10 19:28
djuno schreef:
Maar als het idd een slijmprop was zou je dus technisch gezien daarna een miskraam moeten hebben gehad. Het feit dat ze nu nog steeds denkt dat je zwanger bent duidt i.m.o. op 1 ding...en dat is dat het een tweeling-zwangerschap is/was.
Relax ff zeg.
Krissie0
Geplaatst: 25-01-10 19:29
Heb de vier pagina's doorgelezen en wil je morgen succes wensen bij de ha. Hoop dat dan eindelijk weet wat het nu is geweest.
djuno
Geplaatst: 25-01-10 19:32
@ Antheman: Waarom? TS zet het op Bokt/internet..wilde weten wat het zou kunnen zijn. Nu geven mensen hun mening en gebaseerd op wat de HA zei, is wat ik zojuist vertelde heel logisch.
Deze meelezer is ook erg benieuwd naar de uitslag van de test
Krissie0
Geplaatst: 25-01-10 19:39
Ik herinnner me net dat ik ook zo'n prop heb gehad maar dat was met meer bloed en vlak na mijn zwangerschap. Maar die was wel groter denk de grote van een kiwi?? (zeg nu kiwi omdat die voor me liggen op de fruitschaal )
Ook ik denk aan een tweelingzangerschap waarvan één vruchtje is afgestoten....
Ennuh, je hoeft het niet door te hebben als je zwanger bent! Was toen een topic op bokt over meisje dat 's avonds nog een flink M-parcours sprong en de volgende dag beviel van een kindje, ze wist niet dat ze zwanger was!!
wat versta jij onder goed nieuws? een zwangerschap kan ook goed nieuws zijn maar ben idd benieuwd wat er uit de test komt en wat de HA er anders van vind.
waarom heeft de huisarts niet meteen een test gedaan?
Pollewoppy
Geplaatst: 26-01-10 15:41
HummerTime schreef:
De kans op het winnen van de lotto is ook klein, maar toch zijn daar ook maandelijks mensen die in de prijzen vallen..........
Haha, 't is wel waar
Binky_Zephyr
Geplaatst: 26-01-10 15:42
succes vanavond ..
ik heb dit ook wellis gehad .. ik heb meteen mijn HA gebelt .. en hij zij dat ik de bloedprop mee moest nemen voor verder onderzoek ... dit bleem idd een miskraam te zijn .. ik was 1,5 maand zwanger