Niet uit bed willen komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:35

Ik kan 's ochtends ook mijn bed niet uit komen. :(
Ik wil het echt heel graag, wil zo graag vroeg op staan zodat ik de hele dag heb om dingen te doen.
Maar het lukt me gewoon niet! Als ik mijn wekker om 9 uur zet, ga ik daarna gewoon weer slapen en word dan om 12 uur weer wakker als ik mazzel heb.
Ga wel laat naar bed iedere avond omdat ik niet kan slapen.
Maar ik merk ook dat hoe korter ik slaap, dus hoe vroeger ik op sta, hoe minder moe ik ben...
Gister zelfs met mijn vriend een weddenschap afgesloten... wie als laatst op zou staan als de wekker ging moest het ontbijt maken... Nou je raad het misschien al, we bleven allebei gewoon liggen toen de wekker ging, en nog erger de wekker bleek al een half uur te gaan zonder dat we hem hoorden! :o

Bellona_K

Re: Niet uit bed willen komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:41

Herkenbare verhalen, ik heb hier ook zo'n last van!

Eigenlijk al mijn hele leven, zolang ik me kan herinneren heb ik hier last van. Heb vanalles geprobeerd; verschillende merken slaaptabletten, ander bed, bed in andere positie, slapen met raam open, dan weer slapen met raam dicht, naar huisarts gegaan, lavendel olie op mijn kussen doen, heel lang lezen, filmpje kijken, etc.etc. Niks helpt. Het enige wat bij mij een klein beetje help is om overdag fysiek bezig te zijn. Paardrijden alleen is niet genoeg, ik ga ook vaak kilometers hardlopen op een dag. Dan merk ik 's avonds dat ik toch wel wat beter in slaap val.
Verder los ik het op door in het weekend bij te slapen. En uit te slapen wanneer het kan. Ik vind het wel vervelend maar zou niet weten wat ik eraan zou kunnen doen, dus heb er niet meer zoveel aandacht voor ;)

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:46

Ja, hier nog een hoor!
Kom er echt met moeite uit.
Maar wat zo raar is? Als ik tot 12 uur slaap (op een zondag bijv. zelfs al ben ik niet uitgeweest) kan ik als ik om 5 uur op de bank ga liggen zo een middagdutje kan doen, om vervolgens als ik 's avonds op bed ga weer zo in slaap vallen!
Ik kan gewoon ALTIJD slapen.. :=

ponygekje21 schreef:
ik heb standaard 2 wekkers staan aan de andere kant van de kamer, Moet dus me bed wel uit. Ik sta op, zet um uit en ga weer terug liggen, 10 min later doe ik hetzelfde met de 2e wekker. t bed is zo heerlijk smorgens!!

Jep, zo werkt het bij mij ook haha. Ik word dan ook gewoon maar half wakker.. soms droom ik ook nog gewoon verder :')
Maar kijk onbewust dan wel op de wekker hoe laat het is :+

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:59

Ik heb ook heel vaak dat ik me verslaap... %)

Word ik op zaterdagochtend om 08.55 uit mn bed gebeld, terwijl ik er om 8.45 moet zijn.
Gelukkig vind 't werk dat niet zo erg, aangezien er iedere week wel een collega zich verslaapt.
En sommigen van die collega's nog velen malen erger zijn dan ik ;)
In 2009 is het 3 keer gebeurd dat ik wakker gebeld werd, in 2008 2x (was wel bij een andere
baan).