Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iedereen kende hun namelijk wel als 'die alcoholisten'
Die had ze in de kroeg opgepikt en waren net zoals zij.. Mijn vader zei wel eens, laat dr eens met een normale vent thuiskomen, maar ja, geen normale kerel zit te wachten op een vrouw die zoveel drinkt
In die tijd had ze ook de meest vreemde blessures.. Arm gebroken en later nog dr enkel.. Iedere keer een andere smoes, maar het kwam natuurlijk gewoon omdat ze met dr zatte kop weer gevallen was oid..
In de tijd dat mijn tante bij hem is is ze dr rijbewijs en dr werk al kwijt geraakt.. Dr rijbewijs omdat ze 's morgens om 10 uur bij de supermarkt was opgepakt met teveel drank (mijn pa las een artikel in de krant en grapte al dat zij het vast was, bleek ook nog zo te zijn
) en dr werk omdat ze straalbezopen op dr werk kwam.. 
) en ze geven zelf ook toe dat ze niet goed bezig zijn. Ze zegt ook dat ze niet oud wordt en hij zegt ook dat ie toch niet stoppen kan.. Blablabla.. 
Het is dat ze mijn tante is, maar ik heb er helemaal niks mee
Didoo schreef:draver170 schreef:Van wiet kun je ook een psychose krijgen. Ik heb dat gezien en je kent iemand echt niet meer terug. Achtervolgingswaan en al dat soort gedragingen. Te erg.
Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Didoo schreef:Hoeveel van jullie hebben eigenlijk nog contact met degene over wie jullie nu praten?
Essie73 schreef:Didoo schreef:Hoeveel van jullie hebben eigenlijk nog contact met degene over wie jullie nu praten?
Gezien het om mijn zusje gaat, heb ik nog contact ja!

Relaxed schreef:Ze doet het zelf en ik heb er echt geen medelijden mee..