Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SummerLess schreef:Train je veel
want spiermassa is zwaarder als vetmassa
je kan haast beter uit vet bestaan dan uit spier..
) naar de sportschool, rijd uiteraard paard. Maar het probleem is, dat ik niet alleen zwaarder word in kilo's, maar ook in uiterlijk. Spieren die je een buikje en een onderkin geven, ben ik nog niet eerder tegen gekomen, hahaha!
En dan maar hopen dat het mijn schildklier, vitaminetekort of dieet is..
) kans is dat het spieren zijn. Ga ook met een meetlint bijhouden, niet alleen weegschaal. 
Angelita schreef:Ik vind twee keer per week snacken best veel eigenlijk, als je een niet zo vlotte stofwisseling hebt dan tikt dat wel aan.
Citaat:Nouja, als je 18 jaar dun/slank bent en dan vanaf je 19e jaar ineens zoveel zwaarder wordt, is dat wel even slikken. Is het gewoon iets natuurlijks, ga ik niet dieten, maar als er iets aan de hand is en het verholpen kan worden, ben ik inderdaad liever slank!
Blijheid schreef:Myukii schreef:Nog bredere heupen??Haha, ik ben erg vroeg 'volwassen' (lichamelijk) geworden. Ongesteld op mijn 10e, incl. borsten (die wel gestopt zijn met groeien na de eerste maand
) etc. Dus zou het wel laat vinden als mijn lijf nu nog met volwassenere vormen aan komt. Maar het zou dus kunnen, gezien jullie ervaringen..
Ik heb hetzelfde als jou hoor, ook op mijn 10e ongesteld etc maar toch krijg ik nu pas echt vrouwelijke vormen. Zwangerschapstest en bloedprikken kan geen kwaad dus ik zou het vooral niet laten als je je daar prettiger bij voelt, maar ik zou me niet heel veel zorgen maken
Ook zonder verandering van eetpatroon o.i.d.
Helaas kan ik jullie nog niet verblijden met goed of slecht nieuws, omdat die test vandaag niet is binnen gekomen.
Toen stond mijn oma ineens voor de deur, of ik mee ging om haar computer te 'maken' (kabeltje erin stoppen) en eten. Daar ben ik nu nog steeds, zodra ik weg kan, ga ik naar de drogist en dan horen jullie het uiteraard vanavond nog!
Super lief dat jullie allemaal zo meeleven en meedenken!
Hahhaa, daar word ik echt gerust van! Angelita schreef:Ik vind twee keer per week snacken best veel eigenlijk, als je een niet zo vlotte stofwisseling hebt dan tikt dat wel aan.
Myukii schreef:Angelita schreef:Ik vind twee keer per week snacken best veel eigenlijk, als je een niet zo vlotte stofwisseling hebt dan tikt dat wel aan.
Nogmaals, het is niet twee keer in de week snacken, maar twee keer in de week geen aardappelen en groenten eten. Pasta, rijst, 'prut', patat of pizza dus. En ook nogmaals: de patat of pizza is misschien 1 op de 4 keer. Ik durf wel te zeggen dat ik echt geen abnormaal eetpatroon heb, behalve het ontbreken van ontbijt dan.

In dat pakketje wat ik op internet besteld heb zitten 3 tests, dus ik kan in ieder geval genoeg testen, haha. Maar sowieso wil ik vanavond (als de drogist überhaupt nog open is straks..) testen, omdat ik het inderdaad niet uithoud, haha.
En als het pakketje dan morgen binnenkomt, test ik zaterdagochtend nog een keer (want morgen zal het vast niet vóór mijn eerste keer plassen binnenkomen.
)