san72 schreef:blowen is echt slecht... je raakt er aan verslaafd als je het bijvoorbeeld voor het slapen gaan doet,
dan wordt het een gewenning en kan je op een gegeven moment niet meer zonder,
dat het ongezond is komt echter niet door de wiet zelf,
maar door wat de telers er opspuiten om beestjes tegen te gaan,
en de voeding en stimulators die ze in het water doen om een mega opbrengst te krijgen,
gewoon af en toe en dan bedoel ik eens in de maand of minder een jointje roken kan niet meer kwaad dan gewoon roken, maar let wel 1 joint telt ook nog eens voor 7 sigaretten!
dus als je graag eens een jointje rookt,
doe t net als alcohol drinken... niet iedere dag! alleen bij speciale gelegenheden en voor de gezelligheid!
why drink and drive when you can smoke and fly!
Zo zeg, jij weet er wel heel veel vanaf, nog effe en je had al wat namen genoemd, maar noem er ook bij de parafine wat ze erop gooien en al die andere verzwarende middelen , pure wiet is helemaal niet slecht
en slecht nee hoor, zo slecht als sommige het uitkwaken is het echt niet, je kunt beter een pure joint roken wat je zelf heb gekweekt dus zonder rotzooi zoals bij de shops verkrijgbaar, als een glas alchol. Ik rook al 12 jaar, ja ben vroeg begonnen, heerlijk, en ja ik kan zo stoppen hoor heb ik al vaker gedaan, maar ik vind het gewoon relax om samen met mn vriend een joint te roken en een heerlijke film te kijken

), en ook nog echt leuk. Maar absoluut eigenlijk niet mijn ding, dus daarna noooooit meer gedaan. Vind het zonde van m'n geld en heb er geen behoefte aan. Dus ik laat ze lekker liggen, voor mij hoeft het niet meer 

Tot ik op een gegeven moment op zo'n 4 tot 5 keer per week zat en toen dacht ik, wat doe ik mezelf eigenlijk aan. Vond het niet eens meer zo leuk als in het begin, het was gewoon een soort gewenning geworden. Doe t nu al ongeveer een jaar niet meer
.